انگشتر عقیق زرد یمنی مردانه A-1296
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 4/ بهمن 1398
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق زرد یمنی طوق دار بی نهایت آبدار با پایه دست ساز فدیوم و گوارسه های طلا
جنس سنگ ؛ عقیق زرد یمنی کهنه نهایت طبع و رنگ بسیار خاص و نادر
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل دور شبکه ، دقیق و منظم . بی نقص سفارشی ساخت
سازنده ؛ تهران رسول f
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

 مردانه انگشتر عقیق زرد یمنی مردانه

انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه ، با پایه فدیوم بی نقص ، مدل شبکه . گوارسه های طلا ۲۴ عیار

انگشتری فاخر ، اصیل ، خاص و کلکسیونی میباشد.

خواص انگشتر عقیق زرد برای مردان

عقیق زرد یکی دیگر از انواع عقیق هاست که زیبایی و جلال خاصی دارد به این سنگ زیبا سنگ عزت نفس نیز میگویند که بزرگی و عزت نفسی خاص به صاحبش می بخشد .عقیق زرد یمنی به صاحبش چنان قدرتی می بخشد که ترس و ضعف و انرژی منفی در مقابل صاحب انگشتر به زانو در میایند .از طرفی عقیق زرد افزاینده برکت است پس زیبنده دست مردان است . انگشتر عقیق زرد یمنی مردانه ،بدلیل اینکه به صاحبش تمامی صفات میردانه را ارزانی میدهد بنابراین بهترین نوع انگشتر عقیق برای مردان خواهد بود .

عقیق زرد در روایات

همانطور که میدانید امامان و بزرگان دین ما ، سفارش زیادی درباره عقیق و خواص عقیق برای ما نموده اند .

امام یازدهم شیعیان جهان درباره عقیق زرد یمنی می فرماید : نشانه مومن در ۵چیز است یکی داشتن انگشتر عقیق در انگشت دست راست است .

پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد می فرماید : انگشتر عقیق زرد یمنی مردانه  نشانه برکت است ، هر کس می خواهد غم و اندوه از دلهایش زدوده شود و حاجتش روا شود انگشتر عقیق زرد یمنی بر انگشت نماید . و هر کس می خواهد از شر انس و جن و پری و چشم زخم در مان بماند انگشتر عقیق را از انگشتش خارج نکند .

حضرت فاطمه (س ) می فرماید : انگشتر عقیق از نشانه های خیر و برکت است .

امام صادق ( ع ) به مسافران می فرمود : اگر می خواهید مسافرت کنید حتما انگشتر عقیق در انگشت نمایید زیرا انگشتر عقیق صاحبش را به سلامت باز میگرداند .

امام زضا فرمود : کسی که انگشتر عقیق بردست کند هرگز فقیر نمی شود . پس همانطور که در بالا گفتیم انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه  برای مردان سودمند است و چه زینده است هر مردی در انگشتش یک عقیق زرد یمنی داشته باشد .

متولدین ماههای اردیبهشت ، خرداد ، مرداد ، شهریور ، مهر ، ابان ، دی ، بهمن انگشتر عقیق برایشان خوش یمن است بیشتر بخوانید …

 

 

Visits: 104

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر