انگشتر عقیق سه پوست بقرانی خطی کهنه ذکر شهادتین قدمت بالای ۵۰۰ سال
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 18/ فروردین 1403
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق سه پوست بقرانی خطی کهنه ذکر زیبای شهادتین با حکاکی بالای ۵۰۰ سال پایه فدیوم مدل ریز دندان با ساختی هنرمندانه
جنس سنگ ؛ عقیق سه پوست یمنی خطی کهنه حکاکی کوفی ذکر شهادتین بسیار زیبا و خوش خط
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل ریز دندان با ساختی هنرمندانه و حرفه ای
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق سه پوست بقرانی خطی

انگشتر عقیق سه پوست بقرانی خطی کهنه ذکر زیبای شهادتین با حکاکی بالای ۵۰۰ سال پایه فدیوم مدل ریز دندان با ساختی هنرمندانه

نگین این انگشتر خاص از عقیق سه پوست یمنی خطی کهنه حکاکی شده به خط خوش و زیبای کوفی با ذکر شهادتین که با رکاب فدیوم مدل ریز دندان با ساختی هنرمندانه و حرفه ای  از استاد بزرگ انگشتر سازی استاد مهرداد غلامرضا خلق گردیده است .

انگشتر عقیق سه پوست خطی کهنه بر پایه فدیوم دست ساز با ساختی هنری و بی نقص مدل ریز دندان از استاد مهرداد غلامرضا انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی می باشد.

خواص انگشتر عقیق سه پوست

خواص انگشتر عقیق سه پوست

از پیامبر ( ص )  نقل شده است که روزی جبرائیل وحی آورده است که یا رسول الله پروردگارم بر تو درود فرستاد و فرمود انگشترت را در دست راست و نگینش را عقیق قرار بده.

امام رضا علیه السلام فرمود : انگشتر عقیق فقر را از بین می برد و نفاق را زایل می گرداند.

امام صادق درباره عقیق می فرماید :که هر کس انگشتر عقیق در دست داشته باشد، عاقبتش مقرون به خیر و نیکی است و عقیق در سفر موجب ایمنی است و هر کس انگشتر عقیق در دست بگیرد پریشان نشود.

خواص انگشتر عقیق بقرانی :

انگشتر عقیق برای انواع دردها مفید و درمانگر است این انگشتر امراض سود آوری و خونریزی را از بین می برد و همچنین برای تقویت لثه و تقویت دندانها بسیار مفید است .از دیگر خواص انگشتر عقیق بقرانی می توان به تقویت قوه بینایی اشاره کرد که البته از عقیق سرمه تهیه می کنند و بر چشمان می کشند .انگشتر عقیق در تسکین دردها نقش ویژه ای دارد و برای درد های عضلانی بسیار مفید است . همچنین گفته شده که عقیق برای تقویت دستگاه گوارش و همچنین ریه ، کبد ، مغز نیز مفید است .

روش شارژ کردن عقیق

سنگ عقیق جاذب نیروهای منفی است به همین منظور کسانی که اعصاب ضعیفی دارند و یا افکار منفی دارند بهتر است از انگشتر عقیق استفاده کنند زیرا جذب کننده نیروهای منفی است و لازم می باشد هفته ای یک باز شارژ شود . برای شارژ کردن عقیق ، عقیق را در ظرفی که آّ بدون کلر دارد ریخته و مقداری نمک بدون ید بریزید و بعد از ۱۵ دقیق آن را بیرون آورده و آبکشی نمایید و سپس در زیر نور خورشید قرار دهید تا شارژ شود .

نگهداری انگشتر خطی کهنه

به گزارش از پرنس جواهر فروشگاه انگشتر های مردانه لوکس و قیمتی ؛ انگشتر عقیق خطی را به هیچ عنوان با دیگر جواهرات در یک جا قرار ندهید و هرگز آن را همیشه در انگشت نکنید این انگشتر ها بسیار قیمتی هستند و بعد از هر بار استفاده آن را در جای مخصوص قرار دهید .

Visits: 153

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر