انگشتر یاقوت زرد استثنایی به وزن ۳۲ قیراط تراش کاپوشن
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 23/ فروردین 1403
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر یاقوت زرد کاملا طبیعی و آنهیت به وزن ۳۲ قیراط بسیار پاک و پر تلالو پایه فدیوم مدل رولکسی با ساختی هنرمندانه و بی نقص
جنس سنگ ؛ یاقوت زرد کاملا طبیعی بسیار پاک و پر تلالو به وزن ۳۲ قیراط بسیار خاص و استثنایی با سرتیفیکیت معتبر
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل سوپر رولکسی
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ ۶۲
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر یاقوت مردانه استثنایی به وزن ۳۲ قیراط

گالری پرنس جواهر ( انگشتر یاقوت مردانه ) انگشتر یاقوت زرد کاملا طبیعی و آنهیت به وزن ۳۲ قیراط بسیار پاک و پر تلالو پایه فدیوم مدل رولکسی با ساختی هنرمندانه و بی نقص

نگین این انگشتر فاخر ، اصیل و کلکسیونی از یاقوت زرد کاملا طبیعی بسیار پاک و پر تلالو به وزن ۳۲ قیراط بسیار خاص و استثنایی با سرتیفیکیت معتبر است که بر پایه فدیوم مدل سوپر رولکسی که توسط استاد بزرگ انگشتر سازی استاد مهرداد غلامرضا ساخته و پرداخته شده است . سایز این انگشتر گرانبها ۶۲ میباشد.

انگشتر یاقوت زرد استثنایی به وزن ۳۲ قیراط تراش کاپوشن بسیار زیبا و پر تلالو پایه فدیوم دست ساز اثر استاد مهرداد غلامرضا انگشتری فاخر اصیل و کلکسیونی میباشد.

نحوه مراقبت از یاقوت :

سنگ یاقوت یکی از مقاوم ترین جواهرات است بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده دائمی از این گوهر گرانبها است .اما با این حال باید مراقب باشید که به آن ضربه ای وارد نشود زیرا بر اثر ضربات ممکن است دچار ترک و در نهایت شکستگی شود .

تمیز کزدن یاقوت کاری بسیار راحت است بنابراین شما به راحتی میتوانید آن را تمیز کنید اما در آخر کار حتما آن را خشک کرده و در جای مخصوص قرار دهید .

یکی از دلایل پر طرفدار بودن جواهر یاقوت ، نگهداری آسان از آن است برای تمیز کردن این جواهر ابتدا با یک دستمال تمیز آن را پاک کنید و سپس در یک کاسه کوچک آب گرم و مقداری پودر صابون بریزید دمای آب بهتر است گرم باشد بعد از چند ثانیه سنگ را به آرامی بایک دستمال مرطوب مالش دهید سپس سنگ را بردارید با یک دستمال نرم خشک کنید و سپس در ظرف آب گرم دیگر فرو کنید تا اضافات صابون پاک شود و در آخر با استفاده از دستمال مهصوص پاک کردن جواهرات آن را خشک نمایید ( استفاده از دستمال جواهرات سبب از بین رفتن حتی لکه اب میشود و بر درخشان بود سنگ نیز تاثیر خواهد گذارد .

 

تراش کاپوشن :نوعی تراش است که قسمت بالای جواهر به شکل محدب و قیمت زیرین آن کاملا مسطح است و حالتی گنبدی شکل به وجود می آید به این نوع تراشن ، کاپوشن می گویند .

 

 

Visits: 100

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر