A-1292 انگشتر عقیق زرد خوش قواره
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 21/ دی 1398
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق یمنی کهنه کلاه دار بی نهایت ابدار با طبعی خاص و منحصر بفرد و پایه فدیوم مدل 8ضلعی دقیق و منظم و بی نقص
جنس سنگ ؛ عقیق زرد یمنی کهنه نهایت طبع و رنگ بسیار زیبا و خوش قواره
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل 8ضلعی دقیق و منظم و بی نقص
سازنده ؛ تهران مهردادf
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر مردانه نگین عقیق زرد بسیار خوش قواره

انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه ؛ بالاترین طبع و رنگ ، بسیار خاص و کلکسیونی ،  با پایه فدیوم  ، مدل ۸ضلعی دقیق و منظم و بی نقص انگشتری فاخر و اصیل میباشد .

تخلیه انرژی منفی از عقیق

عقیق از هنگامی که استخراج میشود تا زمانی که بدست شما میرسد چندین دست چرخیده است بنابراین انرژی های منفی زیادی را در خود دارد هنگام خرید عقیق حتما انگشتر عقیق خود را در آب جاری به مدت ۲ساعت قرار دهید

شارژ کردن عقیق

شارژ کردن عقیق بعد از تخلیه انرژی از عقیق صورت میگیرد به مدت ۳دقیقه آنرا در زیر نور مستقیم خورشید در بامدادان قرار دهید این امر به شارژ عقیق کمک میکند.

تمیز کردن رکاب انگشتر عقیق نیز به راحتی صورتی صورت میگیرد اگر تصمیم ندارید انگشتر خود را برای پرداخت به متخصص بدهید اشکالی ندارد یک پارچه نمدار را به انگشتر خود بمالید و با مسواک نرمی آنرا ماساژ دهید سپس با دستمال پاک کنید .

تعریف فدیوم و خواص فدیوم

رکاب انگشتر مردانه با نگینی از  عقیق زرد خوش قواره فاخر و کلکسیونی فدیوم است برای خواندن خواص فدیوم کلیک کنید….

خواص عقیق زرد یمنی کهنه

انگشتر عقیق یمنی زرد  برای رنان و مردان خواص بسیار زیادی دارد .یکی از خواص عقیق زرد یمنی دوری از گزند دشمن است ، هر کسی انگشتر عقیق زرد یمنی به انگشت خود کند نور چشمانش زیاد میشود و خداوند متعال نیز به زندگی ایشان برکت عطا میکند . ممانعت از چشم زخم نیز یکی دیگر از خواص انگشتر عقیق یمنی است .برای خواندن خواص عقیق یمنی کلیک کنید ….

برای خرید انگشتر عقیق یمنی  کهنه مردانه با رنگ زرد خوش قواره آبدار با ما در تماس باشید .

آقای عباس احدزاده 

۰۹۱۲۲۲۴۴۹۳۸

Visits: 38

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر