سنگ ماههای تولد
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 28/ اردیبهشت 1398
مشخصات محصول ؛
اطلاعات تکمیلی؛

سنگ ماههای تولد

این روزها بین مردم سنگ ماههای تولد طرفداران زیادی پیدا کرده است بطوری که در هر جواهر فروشی که وارد میشویم خانمها و اقایان برای خرید سنگ ماه تولدشان به انجا مراجعه میکنند و یک سنگ خریداری میکنند .

این سنگها و خواصشان برای متولدین آن ماه به اثبات رسیده است .و میتواند در تعدیل انرژی های اطراف شخص کمک شایانی نماید اگر سنگ ماه تولد خود را درست انتخاب کنید مطمئن باشید خلق و خوی شما بهتر و استرس تان کمتر میشود .

 

سنگ ماه فروردین

اولین ماه سال ، با سنگ درخشان و زیبای الماس اغاز میشود این سنگ یکی از محکم ترین و مقاومترین سنگ هاست که با تراش زیبا به جلا و درخشانی اش افزوده میشود  با یک الماس به قدرت و اعتماد به نفس بالایی میرسید الماس در متولدین ماه فروردین ، چنان قدرتی ایجاد میکند که حتی خودتان نیز باور نخواهید کرد متولدین ماه فروردین درباره ویژگیهای منحصر به فرد الماس بیشتر بخوانند …..

سنگ ماه تولد اردیبهشت

ماه دوم سال اردیبهشت ، سنگ مورد نیاز بدنشان زمرد است .اردیبهشتی ها دارای سنگ های زیادی هستند اما زمرد اصلی ترین نوع سنگ این ماه است عقیق ، آونتورین، مالاکیت سبز، یاقوت آبی، کوارتز صورتی، مرجان، کهربا و فیروزه .

زمرد برای اردیبهشتی ها سلامت قلب و عروق و جلوگیری کننده از تصلب شرایین است .ضد بیماری پارکینسون و تیرویید است و تعادل کننده روح و جسم این افراد است برای مطالعه بیشتر درباره زمرد کلیک کنید….

سنگ ماه تولد خرداد

سومین ماه سال خردادی های عزیز یکی از سنگهای ماه تولدشان مروارید ، یاقوت سفید و زمرد است .سنگ جادویی خردادی ها که روی کلیه ها و اعصاب انها اثر جادویی میگذارد اگر به کمبود کلسیم دچار هستید ازین سنگ استفاده کنید .برای مطالعه درباره خواص بیشتر مروارید کلیک کنید ….

سنگ متولدین ماه تیر

یاقوت سرخ ، زمرد ، مروارید از سنگ های ماه تولد ، چهارمین ماه سال است .این سنگ زیبا برروی خون اثر میگذارد و از بیماریهای خونی چون تب وبیماری های عفونی صاحبش را نجات میدهد .برای مطالعه درباره خواص یاقوت کلیک کنید ….

سنگ ماههای تولد مرداد ماه

مردادی های عزیز سنگ ماه تولد شما زبر جد است نیروبخش قلب و اعصاب است .و ضد افسردگی برای مردادی های عزیز است .از دیگر سنگ های متولدین مرداد عقیق سیاه، عقیق سلیمانی سیاه، الماس، تورمالین، ساردونیکس، کارنلین، کوراتز، توپاز طلایی، در کوهی و گارنت است .برای  مطالعه درباره زبرجد کلیک کنید ….

سنگ ماه شهریور

سنگ ماه ششمین ماه سال شهریور یاقوت کبود است همچنین کارنلین، زیرکن، جاسپر، سیترین، آزوریت-مالاکیت، حدید، عقیق خزه ای یا شجر، یشم سبز از دیگر سنگ های این ماه است .این سنگ از روماتیسم نقرس و ریزش مو جلوگیری میکند برای مطالعه درباره یاقوت کبود کلیک کنید ….

سنگ ماه مهر

اوپال ماه تولد مهر ماهی هاست به حفظ خلاقیت و حافظه فرد کمک میکند و سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش میدهد.

سنگ ابان

سنگ ماه ابان ماهیها توپاز است .از دیگر سنگهای این ماه  بریل، آمیتیست، یاقوت سرخ، گارنت، آکوامارین، مرجان است.

سنگ اذرماه

فیروزه سنگ ماه نهم است اذری ماهی های گرامی سنگ ماه تولد شما فیروزه است که برای کبد مفید میباشد .و قدرت چشم را بالا میبرد .ضد سرطان و افسردگی است.برای مطالعه درباره فیروزه کلیک کنید …

سنگ ماه تولد دی ماهی ها

سنگ ماه تولد شما لعل و گارنت است همچنین  اونیکس، یاقوت سرخ، عقیق، لاجورد از سنگهای دهمین ماه سال است .که برای تقویت چشم ، جلوگیری از انواع سرطان و بیماریهای زنانگی مفید است .از لعل و خواص لعل بیشتر بدانیم ….

بهمن و سنگ ماه بهمن

امیتیس عقیق سبز و فیروزه را فراموش نکنید این سنگ اثر فوق العاده ای در از بین بردن ترس دارد و برای جلوگیری از مسمومیت های غذایی استفاده میشود بیشتر بدانیم ….

اسفند سنگ ماه تولدش

اکوامارین اولین سنگ ماه تولد شماست کوارتز، سنگ خون، یاقوت سرخ و کبود و یشم از دیگر سنگهای ماه شماست.

Visits: 83

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر