انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی کوپال صفوی با قدمت ۵۰۰ ساله
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 7/ بهمن 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی  کوپال صفوی با قدمت ۵۰۰ ساله  خاص و برجسته ذکر زیبای (یا محمد) و پایه فدیوم مدل سوپر ستونی. با ساختی حرفه ای و بی نقص
جنس سنگ ؛ عقیق زرد یمنی خطی کهنه حکاکی دوره صفوی. بسیار خاص و با اصالت
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل سوپر ستونی با ساختی حرفه ای و بی نقص
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق زرد یمنی ۵۰۰ ساله

انگشتر عقیق زرد یمنی ۵۰۰ ساله یکی از انگشتر های فاخر بی نظیر و کلکسیونی می باشد . انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی کوپال صفوی با قدمت ۵۰۰ ساله خاص و برجسته ذکر زیبای (یا محمد) و پایه فدیوم مدل سوپر ستونی . با ساختی حرفه ای و بی نقص

عقیق زرد یمنی خطی کهنه حکاکی دوره صفوی بسیار خاص و با اصالت

فدیوم مدل سوپر ستونی با ساختی حرفه ای و بی نقص انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه حکاکی زیبا و‌ ممتاز، یا محمد ،کوپال صفوی بر پایه فدیوم مدل ستونی انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی می باشد.

انگشتر مردانه عقیق زرد یکی از پر طرفدار ترین انگشتر های عقیق بعد از عقیق سرخ است . این انگشتر زیبای فاخر و کلکسیونی با ذکر زیبای یا محمد مزین گشته است .قدمت نگین این انگشتر زیبا ۵۰۰ سال و مربوط به دوران صفویه است . رکاب این انگشتر زیبا از فدیوم به منظور حلال بودن انگشتر برای مردان طراحی شده است .طراحی بی نظیر این انگشتر مردانه مدل ستونی است.

خواص انگشتر عقیق زرد یمانی مردانه

انگشتر های با نگین سنگ علاوه بر زیبایی به منظور سنگ درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند انگشتر عقیق زرد برای مردان علاوه بر شکوه و جلال ، انشان را در برابر هر گونه موج منفی محافظت می نماید . همچنین داشتن انگشتر عقیق زرد در افزایش رزق و روزی تاثیر فراوانی دارد. نگین زرد به کلیه اعضا و جوارح بدن و بر گرداندن نیروی جوانی کمک فراوانی می کند. انگشتر عقیق زرد یمنی ۵۰۰ ساله نیز علاوه بر این خواص با نام حضرت محمد ( ص ) نیز مزین گردیده است.

انگشتر سازی در دوران صفوی

در دوران صفوی حکاکی کوپال رونق چشمگیری داشت و انگشتر سازان در این دوران  آثار بسیار زیادی با این سبک خلق کردند. انگشتر عقیق زرد یمنی ۵۰۰ ساله نیز یکی از این آثار بی نظیر است .

حکاکی کوپال

خط کوپال یک نوع شیوه خطاطی و حکاکی مربوط به منطقه خاصی از سرزمین پهناور هند است.

Visits: 107

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر