انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه حکاکی کهنه با قدمت حکاکی بالای ۱۰۰ سال کاملا دستی با حکاکی با کمان بسیار زیبا و ممتاز بر پایه فدیوم دست ساز
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 14/ بهمن 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه حکاکی کهنه با قدمت حکاکی بالای ۱۰۰ سال کاملا دستی با حکاکی با کمان بسیار زیبا و ممتاز بر پایه فدیوم دست ساز
جنس سنگ ؛ عقیق سرخ یمنی کهنه نهایت طبع و رنگ بسیار با اصالت حکاکی ممتاز کهنه بسیار خاص و کلکسیونی
جنس رکاب ؛ فدیوم  دست ساز
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق سرخ یمنی حکاکی شده

انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه حکاکی کهنه با قدمت حکاکی بالای ۱۰۰ سال کاملا دستی با حکاکی با کمان بسیار زیبا و ممتاز بر پایه فدیوم دست ساز

نگین این انگشتر زیبا و کلکسیونی از عقیق سرخ یمنی کهنه ، نهایت طبع و رنگ ،  بسیار با اصالت ، حکاکی ممتاز کهنه بسیار خاص و کلکسیونی بر پایه ای از  فدیوم  دست ساز اثری از دستان هنرمند استاد مهرداد غلامرضا می باشد.

انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت بالا حکاکی کاملا دستی و سنتی بسیار زیبا و ممتاز حکاکی بالای ۱۰۰ سال می باشد ، پایه فدیوم دست ساز. با ساختی حرفه ای و بی نقص انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی می باشد.

روش پاکسازی انگشتر عقیق سرخ یمنی

یکی از خواص انگشتر عقیق ، جذب انرژی های منفی است بنابراین نیاز است که ماهی یک بار آن را پاکسازی نمایید تا کلیه انرژی های منفی که از ابتدا همراه آن بوده است را از این انگشتر دور سازید . برای پاکسازی انگشتر عقیق سرخ یمنی بهتر است آن هارا در آب نمک به مدت یک ربع و یا در آب زلال بدون کلر قرار دهید تا کاملا پاکسازی شود و پس از آن با پارچه نرمی خشک نمایید.آب نمک را پس از پاکسازی انگشتر دور بریزید .

همانطور که می دانید سنگ ها زنده هستند و برای زنده ماندن نیاز به مراقبت زیادی دارند سنگ عقیق نیز با وجود سختی بالا باز نیز نیاز به مراقبت دارد  . یکی از راههای مراقبت انگشتر عقیق سرخ یمنی دور نگه داشتن آن از مواد شوینده است و همچنین حفاظت ان ها  در برابر تغییرات دمایی است .

روش نگهداری انگشتر عقیق خطی

انگشتر های خطی کهنه یکی از ارزشمندترین آثار هنری میباشند به همین دلیل نگهداری از آن ها با بقیه انگشتر ها کمی متفاوت است انگشترهای خطی کهنه فقط به صورت مجلسی استفاده می شود و بعد از آن نیز در جای مخصوص جواهرات نگهداری کنید .

 

Visits: 145

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر