انگشتر جواهر ناب یاقوت زرد ۹قیراطی بینهایت پاک و پر تلالو با شناسنامه معتبر
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 25/ آبان 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر جواهر ناب یاقوت زرد ۹قیراطی بینهایت پاک و پر تلالو با شناسنامه معتبر بر پایه فدیوم مدل ۸ چنگ با ساختی هنرمندانه و حرفه ای
جنس سنگ ؛ یاقوت زرد کریستالی معدنی به وزن ۹ قیراط با شناسنامه معتبر
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل ۸ چنگ با ساختی هنرمندانه کم نظیر
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر جواهر ناب یاقوت زرد ۹قیراطی

انگشتر جواهر ناب یاقوت زرد ۹قیراطی بینهایت پاک و پر تلالو با شناسنامه معتبر بر پایه فدیوم مدل ۸ چنگ با ساختی هنرمندانه و حرفه ای

یاقوت زرد کریستالی معدنی به وزن ۹ قیراط با شناسنامه معتبر

فدیوم مدل ۸ چنگ با ساختی هنرمندانه کم نظیر

استاد مهرداد غلامرضا

انگشتر جواهر ناب و بی همتا ، یاقوت زرد معدنی با گرید بالا ،  بسیار پاک و پر تلالو بر پایه فدیوم دست ساز با ساختی هنرمندانه و کم نظیر انگشتری فاخر اصیل  و منجصربفرد می باشد.

انگشتر یاقوت زرد Yellow Sapphire

انگشتر مردانه یاقوت زرد معدنی در نوع خود بسیار بی نظیر است این نگین حالتی کریستالی و بسیار پرتلالو میباشد . وزن نگین این انگشتر زیبا همانطور که در بالا اشاره کردیم ۹ قیراط و بسیار اصیل است و دارای شناسنامه ای معتبر میباشد که هنگام خرید آن تقدیم می گردد. رکاب این انگشتر زیبا  و اصیل توسط استاد بزرگ انگشتر سازی استاد مهرداد غلامرضا ساخته و پرداخته شده است جنس رکاب از فدیوم است که از نظر شرعی برای مسلمانان کاملا حلال میباشد و همچنین مدل رکاب هشت چنگ و بسیار هنرمندانه طراحی شده است .

نحوه مراقبت از یاقوت زرد

یاقوت زرد معدنی نسبت به ضربه و گرما بسیار حساس است برای مراقبت از چنین انگشتر گرانبهایی باید مراقب باشید که هنگام کار از تماس با آتش و ضربه انگشتر را از انگشت خارج کرده و در جایگاه مخصوص به خود قرار دهید .

نحوه پاکسازی یاقوت زرد

پاکسازی انگشتر یاقوت زرد بهتر است توسط جواهر فروشان انجام گیرد تا آسیبی به انگشتر وارد نشود . اما اگر قصد دارید خودتان آن را پاکسازی نمایید محلول آب ولرم و صابون پیشنهاد  می شود.

خواص انگشتر یاقوت زرد برای مردان

استفاده از انگشتر یاقوت زرد برای آقایان موجب تقویت هوش و افزایش حافظه در آنان می گردد .این انگشتر زیبا و جواهر نشان نقش مهمی در تنظیم متابولیسم بدن دارد و به تقویت گوارش نیز کمک می کند این انگشتر بدن را از کلیه سموم پاک کرده و موجب نشاط و شادی و از خواب های آشفته جلوگیری میکند .

انگشتر فوق یکی از انواع جواهرات مردانه ناب و اصیل است که دارای نگینی از یاقوت زرد معدنی در وزن نه قیراط  و دارای شناسنامه معتبر می باشد . به منظور خرید انگشتر یاقوت زرد با شماره های درج شده در ذیل صفحه تماس حاصل فرمایید .

Visits: 140

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر