انگشتر یاقوت سریلانکا به وزن ۱۲.۵قیراط با پایه طلا ۷۵۰ عیار
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 9/ اسفند 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر جواهر یاقوت ناب سریلانکا بسیار پاک و پر تلالو با سرتیفیکیت ( گواهینامه )  معتبر به وزن ۱۲ و نیم قیراط بر پایه تمام طلای دست ساز مدل فیلی دور چنگ
جنس سنگ ؛ یاقوت سریلانکا نهایت کیفیت و پاکی به وزن ۱۲ و نیم قیراط با سرتیفیکیت معتبر
جنس رکاب ؛ تمام طلا عیار ۷۵۰
سازنده ؛ استاد مهرداد امینی
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر یاقوت سریلانکا

یکی دیگر از محصولات گالری پرنس جواهر انگشتر یاقوت سریلانکا است . انگشتر جواهر یاقوت ناب سریلانکا بسیار پاک و پر تلالو با سرتیفیکیت (Certificate )( گواهینامه )  معتبر به وزن دوازده و نیم قیراط بر پایه تمام طلای دست ساز مدل فیلی دور چنگ

یاقوت سریلانکا نهایت کیفیت و پاکی به وزن دوازده و نیم قیراط با سرتیفیکیت معتبر

تمام طلا عیار ۷۵۰

استاد مهرداد امینی

۶۱

انگشتر یاقوت آبی سریلانکا با تلالویی چشم نواز بسیار پاک و چشم نواز پایه تمام طلا مدل فیلی دور چنگ انگشتری فاخر اصیل خاص و لاکچری می باشد.

ویژگی های یاقوت آبی سریلانکا

یاقوت سریلانکا از دسته یاقوت های کبود است که کاملا بی همتا و بسیار قیمتی می باشند .در این سنگ بسیار گرانقیمت مقداری آهن ، تیتانیوم ، کروم ، وانادیوم ، یافت می شود .یاقوت کبود دارای درچه سختی ۹ از ۱۰ می باشد و از دسته جواهرات با دوام به شمار می رود.

سریلانکا منبع اصلی بهترین یاقوت کبود سیلان به بازار جهانی است و یاقوت کبود آبی سیلان، پادپارادشا، یاقوت کبود ستاره ای و طیف وسیعی از یاقوت های کبود فانتزی را به بازارهای جهانی جواهرات صادر می کند و از این جهات مورد توجه جواهرسازان فرار گرفته است .

بر اساس اعتقاداتی که وجود دارد سنگ یاقوت آبی نشانه عشق ، پرورش ، سلامتی ، دانش و ثروت می شود و اعتقاد براینست که یاقوت از خانه محافظت می کند .
این انگشتر زیبای مردانه دارای نگینی به وزن دوازده و نیم قیراط با گواهینامه معتبر است.این انگشتر اصیل بر روی پایه ای از طلای ۷۵۰ عیار مدل فیلی دور چنگ اثری از دستان هنرمند استاد مهرداد امینی در سایز ۶۱ می باشد.

Visits: 206

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر