انواع روشهای پاکسازی انگشتر عقیق یمنی
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 18/ آبان 1398
مشخصات محصول ؛
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انواع روشهای پاکسازی انگشتر عقیق یمنی

انواع روشهای پاکسازی انگشتر عقیق یمنی تا کنون به اثبات رسیده است ما در این مقاله بهترین شیوه های پاکسازی انگشتر عقیق یمنی را برای علاقمندان منتشر کرده ایم. پاکسازی انگشتر از قدیم الایام مرسوم بوده است که برخی به اثبات رسیده است و برخی مطلقا نسخ شده ست .همانطور که میدانیم به جز استفاده از شستشوی عقیق در اب چندین نوع دیگر از شستشوی بی نقص انگشتر عقیق وجود دارد …

مساله ای که باید در وجود عقیق و خاصیت این سنگ گرانبها توجه نماییم خاصیت دافع بودن انرژی منفی عقیق است ، انگشتر عقیق از هنگام استخراج عقیق تا زمانی که بدست ما برسد با هر نوع انرژی روبرو بوده است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید پاکسازی انگشتر عقیق یمنی  از انرژی منفی است مادر این مقاله شما را با انواع روشهای پاکسازی عقیق آشنا می نماییم .

انواع روش های تمیز کردن انگشتر عقیق اصل یمنی

روش پاکسازی انگشتر عقیق با آتش

میگویند اتش یکی از روشهای پاکسازی عقیق است در این روش تعدادی شمع را روشن میکنند و عقیق را در چهار طرف می چرخانند تا زمانی که شمع ها خاموش شود این روش را ادامه میدهند .

 

پاکسازی انگشتر عقیق با گل

در این روش پاکسازی عقیق ، یک ظرف پر از گلبرگ گل را در زیر نور ماه قرار دهید و انگشتر را در بین آن قرار دهید عقیق پاک میشود .

پاک ساری انگشتر عقیق با آب

این روش به دو روش متفاوت انجام میشود روش آب و نمک و آب خالص

روش اول : پاکسازی انگشتر عقیق سرخ  با آب و نمک

ظرف سرامیکی را اورده و انگشترعقیق را در اب سرد قرار دهید ( آب گرم عقیق را از بین میبرد ) حالا یک مشت نمک دریا در ظرف بریزید و انگشتر عقیق یمنی راخارج کنید  انگشتر را خشک نکیند

پاکسازی با آب طبیعی

ابن روش بهترین روشی است که ما قبول میکنیم انگشتر عقیق سرخ یمنی را در اب خاری قرار دهید  وسپس در زیر نور خورشید قرار دهید

تمیز کردن انگشتر عقیق با برنج

عقیق را در این روش در بین برنج خام قرار دهید بعد از ۲۴ساعت عقیق را در بیاورید و برنج را بیرون بریزید زیرا قابل خوردن نخواهد بود

 

پاکسازی انگشتر عقیق با خاک

در این روش پاکسازی ۲۴ ساعت انگشتر عقیق اصل یمن را در خاک باغچه قرار دهید و سپس بیرون بیاورید و خشک کنید .

چگونه انگشتر عقیق را با روغن تمیز کنیم

روش پاکسازی عقیق در روغن نیز وجود دارد ما آنرا قبول نداریم و توضیح اضافی هم نمیدهیم

تمیز کردن انگشتر عقیق با گیاه مریم

در این روش گیاه گل مریم را در مجاورت انگشتر عقیق یمنی قرار دهثید ۲۴ساعت بعد پاکسازی میشود

چگونه انگشتر عقیق را با دفن کردن در زمین تمیز کنیم

برای تمیز کردن انگشتر عقیق خود با این روش بایستی مراحل زیر را به انجام برسانید:این روش نیز مرسوم است چاله ای در حیاط منزل بکنید انگشتر عقیق را در بین آن قرار دهید و چاله را نشانه گذاری کیند سه روز بعد انگشتر پاکسازی میشود .

چگونه انگشتر عقیق را با دود تمیز کنیم

پاکسازی با عود نیز یکی دیگر از روشهای معمول است انواع گیاهان خوشبو را جمع کرده و اتش بزنید عقیق یمنی اصل را روی دود قرار دهید در این روش دود را به طرف عقیق هدایت کنید عقیق کاملا پاک میشود در این روش هرگز عود شیمیایی استفاده نکنید

 

چگونه انگشتر عقیق را با پرتوهای اولیه نور خورشید تمیز کنیم

این روش کاملا به اثبات رسیده است انگشتر عقیق  را ۳دقیق در زیر نور خورشید قرر دهید در این سه دقیقه کاملا عقیق پاکسازی میشود .فقط یاداوری کینم که بیش از ۳دقیقه نباسد و پرتو بامدادان باشد .

تمیز کردن انگشتر عقیق را با استفاده از نور ماه کامل

برای این کار لازم است انگشتر عقیق خود را در مجاورت با نور کامل ماه قرار دهید و پیش از طلوع آفتاب آن را بردارید. با این کار خواهید دید که انگشتر عقیق‌ شما کاملا پاکسازی شده است.

توجه کنید روشهای متنوع برای پاکسازی انگشتر عقیق وجود دارد که ما واقعا آنها را قبول نداریم و یا از نتیجه کار مطمئن نیستیم ما پاکسازی انگشتر عقیق با نور    خوشید و اب جاری را بهترین و مطمئن روش میدانیم .

برای خرید انگشتر عقیق اصل یمنی و انواع جواهرات اصیل با گروه پرنس جواهر همراه باشید .پرنس جواهر اصیل ترین انگشتر های عقیق ، فیروزه ، یاقوت و برلیان و ….را با شناسنامه به فروش میرساند.

گرداوری  : گروه پرنس جواهر (نداگنجی )

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر