A-1289 انگشتر عقیق درشت سلیمانی زیر و روتراش
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 29/ آذر 1398
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقيق سرخ يمني تراشدار قطعي زيرو رو تراش بسيار درشت و خوش سايز با پايه فديوم مدل عرب و قلم زني بينظير و بي نقص كاملا دستي
جنس سنگ ؛ عقيق سرخ يمني تراش دار قطعي درشت با رگه هاي سلیماني بسيار خاص و نادر ميباشد
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل عرب
سازنده ؛ استاد تهران محك f
سایز ؛ 62
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق درشت سلیمانی زیر و روتراش

انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه با رگه های سلیمانی بسیار خاص و منحصربفرد و پایه فدیوم مدل عرب با قلم زنی بسیار زیبا و بی نقص تماما کار دست انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی میباشد.

عقیق سلیمانی چیست ؟

سوالی که برای بعضی از خوانندگان و طرفداران عقیق پیش می اید اینست  که عقیق سلیمانی چیست ؟ باید بگوییم عقیق سلیمانی گونه ای از عقیق است که دارای رگه های متنوعی  است .این رگه های زیبا که به رنگ های متنوعی مانند سیاه ، آبی ، زرد ، خاکستری ، صورتی ، قرمز ، میباشد زیبایی خاصی به عقیق داده است .عقیق سلیمانی خاص و منفرد است و این خاصیت سبب شده است که طرفداران عقیق سلیمانی زیاد باشد .جالب است بدانید عقیق سلیمانی گاه رگه هایی منحصر به فرد و نایاب دارد و همین رگه ها سبب موزه ای و کلکسیونی بودن عقیق شده است .

عقیق سلیمانی و شباهت با عقیق های دیگر

سنگ عقیق بسیار متنوع است و این تنوع عقیق سبب شده اسامی بسیار زیادی داشته باشد وگاها عقیق سلیمانی را با مدلهای دیگری از عقیق استباه میگیرد .یکی از انواع عقیق که با عقیق سلیمانی اشتباه میگیرند عقیق بابا غوری است .عقیق بابا غوری نوعی عقیق سلیمانی است که این رگه ها در کنار هم شبیه چشم شده اند .نوع دیگر از عقیق که ممکن است با عقیق سلیمانی اشتباه گرفته شود عقیق جزع یمنی است که وجود رگه هایی در آن باعث اشتباه گرفتن بعضی شود .

خواص عقیق سلیمانی

سنگ عقیق سلیمانی سنگ متولدین ماه مهر است زنان و مردان مهرماهی با انگشتر عقیق و یا گردن آویز و دستبند عقیق از خواص آن بهرمند شوند. سنگ خوش سانسی مهر ماهی هاست و همچنین متولدین آبان و بهمن میتوانند از عقیق به عنوان سنگ ماه تولد خود استفاده کنند.

سنگ عقیق مولد شادی برای شماست بنابراین سفارش میکنیم اگر فرد غمگینی هستید از سنگ عقیق مرتب استفاده کنید زیرا شادی را برای شما به ارمغان می آورد .اگر فرد سست و تنبلی هستید حتما از سنگ عقیق استفاده کنید زیرا عقیق با سستی و دلهر و ناراحتی مبارزه میکند و نیروهای منفی را از فرد دور میکند .

عقیق سلیمانی و چاکرای هفتم

سنگ عقیق سلیمانی روی چاکرای هفتم اثر میگذارد این چاکرا جمجمه است و توقیت کننده درک ذهن و تقویت قوه اراده است سنگ عقیق باباغوری نیز عشق و علاقه را زیاد میکند وعقیق سلیمانی کاهنده ناراحتی و خشک است .

برای خرید عقیق درشت سلیمانی زیر و روتراش با ما در ارتباط باشید .

 

Visits: 237

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر