ترمیم و بازسازی نگین شکسته در منزل
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 24/ مرداد 1398
مشخصات محصول ؛
اطلاعات تکمیلی؛

ترمیم نگین انگشتر شکسته در منزل

آیا برای شما اتفاق افتاده است که سنگ قیمتی تان ترک بردارد ؟ اصلا نگران نباشید ما روش های ترمیم نگین انگشتر شکسته در منزل را به شما آموزش می دهیم .

هیچ چیز ناخوشایند تر از آن نیست که انگشتر در دستتان ترک بخورد یا اینکه گوشه آن بشکند .در این چنین مواقعی با خودتان میگویید ای وای از قیمت انگشترم کاسته شد یا اینکه انگشترم یادگاری بود باید نگه می داشتم و در حفظ آن می کوشیدم هر چه بود تمام شد اما  الان باید به فکر ترمیم نگین انگشتر شکسته در منزل باشید .

آیا برای شما تابحال این اتفاق افتاده است موقع کار نگین عقیق در دستتان بشکند؟

آیا تابحال فکر ترمیم سنگهای عقیق خود را در منزل کرده اید؟

اصلا روشی برای ترمیم سنگ شکسته وجود دارد؟

ترمیم و بازسازی  سنگ شکسته انگشتر در منزل

در این مقاله آموزش بازسازی فیروزه در منزل و پاسخ به تعدادی از سوالات خوانندگان را اورده ایم

مراحل ترمیم و بازسازی نگین فیروزه در منزل

اگر فیروزه ای هم رنگ نگین شکسته خود در منزل دارید آنرا به صورت پودر دربیاورید در مرحله دوم نیاز به چسب فوری داریم چسبی بسیار قوی و بی رنگ ، مقداری چسب روی پودر فیروزه بریزید و کاملا یک دست کنید .این مرحله را فراموش نکنید  ( سطح روی فیروزه خود را کاملا تمیز کنید حتی اگر لازم شد شستشو دهید مطمئن بشوید که هیچ آلودگی در سطح فیروزه وجود ندارد .نگین انگشتر خود را روی سطح خمیر ماساژ دهید سعی کنید کاملا به سطح فیروزه بچسبد اگر مقدار زیادی به سطح شکسته چسبیده بود دست نرنید بگذارید نگین شما کاملا خشک شود تا یک روز هم ماند اشکالی ندارد .حال بعد خشک شدن کامل انگشتر شکسته با سمباده ای نرم روی انگشتر را نرم بکشید تا یک دست و صاف شود بعد انگشتر را پولیش زده و تمام نقاط آنرا بپوشانید .این انگشتر از قیمتش کاسته شده است و این قضیه بر کسی پوشیده نیست اما انگشتر تان حفظ می شود .

ترمیم و باز سازی عقیق

ترمیم انگشتر عقیق شکسته کار شما نیست بهتر است انگشتر عقیق خود را به یک متخصص بسپارید نگران نباشید انگشتر سازان ما با برداشتن یک لایه از عقیق و تراش آن ، سطح روی انگشتر شما را صاف می کنند تا عقیق شما مثل روز اول شود .

ترمیم و بازسازی اوپال

متاسفانه اوپال یکی از سنگ هایی است که به راحتی خرد می شود و هنگامی که می شکند و یا ترک می خورد چاره ای  جز تعویض آن نداریم .

Visits: 5047

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر