انگشتر عقیق سرخ یمنی تراشدار قطعی
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 28/ بهمن 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه (تراشدار قطعی) نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت بهترین طبع و رنگ پایه فدیوم دست ساز مدل سوپر رولکسی با ساختی هنرمندانه
جنس سنگ ؛ عقیق سرخ یمنی با تراش قطعی یمنی نهایت طبع و رنگ اصالت و زیبایی بهترین رنگ
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل سوپر رولکسی با ساخت هنری و بی نقص
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق سرخ یمنی تراشدار قطعی

انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه (تراشدار قطعی) نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت بهترین طبع و رنگ پایه فدیوم دست ساز مدل سوپر رولکسی با ساختی هنرمندانه

عقیق سرخ یمنی با تراش قطعی یمنی نهایت طبع و رنگ اصالت و زیبایی بهترین رنگ

فدیوم مدل سوپر رولکسی با ساخت هنری و بی نقص

اثز استاد مهرداد غلامرضا

سایز انگشتر ۶۱

انگشتر عقیق سرخ یمنی تراشدار قطعی نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت بالا پایه فدیوم دست ساز مدل رولکسی با ساختی هنری و‌ کم نظیر انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی می باشد.

 انگشتر مردانه عقیق سرخ یمنی

گوهر ناب از گذشته های دور در سرزمین باستانی ایران مورد توجه حاکمان و فرمانروایان بوده است و برای زینت دادن به لوازم خود از عقیق و دیگر سنگ های زینتی استفاده می کردند . در کتابها نیز درباره خواص سنگ ها موارد زیادی ذکر شده است  در دین اسلام نیز توجه ویژه ای به این گوهر ناب به خصوص در انگشت کردن انگشتر عقیق به خصوص عقیق یمنی برای مردان شده است .

همانطور که اشاره شد انگشتر مردانه عقیق سرخ یمنی یکی از انگشتر های ناب مردانه و با خواص بسیار بالا است که پیامبر اسلام و معصومین (ع)توجه بسیار زیادی به سنگ عقیق یمنی داشته اند و به همین دلیل  احادیث و روایات بسیار زیادی درباره فواید در انگشت کردن انگشتر عقیق ذکر شده است .

خواص انگشتر عقیق چیست؟

گوهر ناب عقیق به سنگی پربرکت معروف است که استفاده از آن برای بانوان و آقایان توصیه شده است راحت ترین راه استفاده از سنگ عقیق برای مردان ، انگشتر است .انگشتر عقیق دارای انرژی فراوانی است که انرژی های منفی اطراف را از صاحب و دارنده آن دور می سازد از دیگر خواص انگشتر عقیق مردانه میتوان به دفع درد های موضعی و سردرد و چشم درد اشاره نمود.

انگشتر عقیق سرخ یمنی ذکر شده یکی از انگشتر های ناب کلکسیونی است که توسط پرنس جواهر ساخته و پرداخته شده است . نگین این انگشتر از عقیق ناب و کهنه یمنی به رنگ سرخ است که با تراش قطعی زینت داده شده است رنگ سرخ این نگین بسیار زیبا در نوع خود بی همتا است . پایه این انگشتر کلکسیونی از جنس فدیوم مدل سوپر رولکسی با ساخت هنری و بی نقص اثری از استاد بزرگ انگشتر سازی استاد مهرداد غلامرضا می باشد. سایز انگشتر شصت و یک می باشد.

انگشتر عقیق اصل را از کجا تشخیص دهیم ؟

شناختن انگشتر عقیق اصل مردانه کار آسانی نیست این یک امر کاملا تخصصی است که باید توسط متخصصین این امر انجام پذیرد زیرا امروزه با توجه به تولید انگشتر های آزمایشگاهی نوع اصل و تقلبی بدون داشتن تخصص امری بی فایده است .اما یک روش خیلی ساده برای شناخت انگشتر عقیق مردانه اصل از تقلبی وجود دارد و آن سوزاندن سنگ است که با حرارت معمولی نمی سوزد و اگر روی شیشه بکشیم خط می افتد .ولی باز هم تاکید می کنیم شناخت انگشتر عقیق اصل از تقلبی توسط متخصصین این کار باید انجام شود .

انگشتر عقیق مردانه اصل را از کجا تهیه کنیم؟

پرنس جواهر یکی از بزرگترین تولید کنندگان معتبر و تایید شده انگشتر های ناب و خاص و کلکسیونی می باشد که دارای تجربه بسیار بالا در زمینه فروش انگشتر عقیق اصل می باشد . جهت مشاوره و خرید انگشتر عقیق مردانه با پرنس جواهر در تماس باشید .پرنس جواهر مجموعه ای از نفیس ترین انگشتر های مردانه با اصالت بالا را در اختیار داشته و کلیه انگشترهای این مجموعه شناسنامه دار می باشند .

قیمت انگشتر عقیق چقدر است؟

انگشتر های عقیق را بر اساس قدمت ،نوع سنگ عقیق و رکاب تعیین می گردد. انگشتر مردانه عقیق سرخ یمنی با قیمت توافقی به فروش می رسد .

Visits: 171

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر