F-86 انگشتر فیروزه نیشابوری عنکبوتی
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 18/ فروردین 1398
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر فيروزه نيشابوري عنكبوتي درشت بهترين طبع و رنگ بسيار خاص با پايه فديوم مدل ستوني دقيق و منظم و بي نقص با ساختي استادانه
جنس سنگ ؛ فيروزه نيشابوري عنكبوتي بسيار خوش طبع و رنگ بالاي ٣ سانت در طول ميباشد
جنس رکاب ؛ فديوم مدل ستوني دقيق و منظم و بي نقص با ساختي خرفه اي و استادانه ميباشد
سازنده ؛ استاد تهران مهردادf
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر فیروزه نیشابوری عنکیوتی

انگشتر فیروزه نیشابوری عنکیوتیبسیار زیبا و بی نقص با پایه فدیوم مدل ستونی دقیق و منظم و بی نقص.

انگشتر فاخر اصیل خاص کلکسیونی میباشد.

 

توضیحات بیشتر درباره فیروزه

مراقبت از انگشتر فیروزه

تغییر رنگ در فیروزه  :تابش افتاب ، برخورد مواد شیمیایی و چربی سبب خراب شدن بافت سنگ میشود و از ارزش آن کم میکند.

حفظ کیفیت و جلا و رنگ فیروزه، هرچند وقت یکبار با یک پارچه نرم و تمیز و مرطوب آن را تمیز کنید. جلا دادن سنگ فیروزه سبب پر رنگ تر شدن آن می شود.

واکس فیروزه (احیاء فیروزه)فیروزه دارای خلل و فرج طبیعی است و در بسیاری از موارد نگین های تراشیده شده، آن قدر دارای خلل و فرج هستند که قابل استفاده نیستند. لذا آن ها را ترمیم می کنند و یا به اصطلاح “واکس” می زنند که به آ نها فیروزه های احیا شده می گویند. برای این کار فیروزه طبیعی را طی فرایند خاصی در صمغ مصنوعی(واکس) فرو برده و منافذ آن را با این صمغ پر می کنند.

اگرچه فیروزه های احیا شده ارزش مادی بالایی ندارند، اما این کار سبب می شود تا در استحکام و سختی فیروزه افزوده شده و از کم رنگ شدن آن به مرور زمان جلوگیری کند. همچنین به دلیل خلل و فرج فراوان در توده فیروزه، برای خوش رنگ کردن آن از نمک های مس و آنیلین استفاده می نمایند.

فیروزه چینی این نوع فیروه فیروزه اصلی نیست اما اغلب ارگانیک هستند که روی استخوان محلول مس میریزند .

خواص و فواید:

نگاه به فیروزه چشم را تقویت می کند، گذاشتن فیروزه بر روی چاکرای گلو برای درمان گلودرد، تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های ریوی و تنفسی موثر می باشد.

فیروزه قلب را تقویت می کند و سعه صدر می دهد. این سنگ، افسردگی های روحی و روانی و همچنین ناراحتی های عصبی را درمان می کند و باعث آرامش می شود. استفاده از انگشتر ویا گردنبندی از آن، برای دور کردن انرژی های منفی به ویژه چشم زخم و آثار آن بسیار مناسب است.این سنگ مانند عقیق، حرز بسیار مهمی در برابر حوادث و بلایا به شمار می رود و برای آسان شدن کارها و رونق در کسب و کار بسیار مفید می باشد.

 

Visits: 167

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر