انگشتر عقیق یمنی مهر کهنه قاجاری از آثار حکاک باشی
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 14/ اسفند 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر فاخر عقیق یمنی خطی حکاکی فوق ممتاز دوره قاجار از آثار شاخص حکاک باشی حکاک برجسته دوره قاجار
جنس سنگ ؛ عقیق یمنی خطی کهنه مهر ممتاز متن (عبده محمد حسین حسینی)
جنس رکاب ؛ پایه فدیوم دست ساز مدل سوپر رولکسی
سازنده ؛ استاد (مهرداد غلامرضا)
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق یمنی مهر کهنه قاجاری

انگشتر عقیق یمنی مهر کهنه قاجاری : انگشتر فاخر عقیق یمنی خطی حکاکی فوق ممتاز دوره قاجار از آثار شاخص حکاک باشی حکاک برجسته دوره قاجار
پایه فدیوم دست ساز مدل سوپر رولکسی

عقیق یمنی خطی کهنه مهر ممتاز متن (عبده محمد حسین حسینی)

فدیوم مدل سوپر رولکسی اثر استاد( مهرداد غلامرضا)

استاد (مهرداد غلامرضا)

انگشتر عقیق یمنی مهر کهنه قاجاری فوق ممتاز از آثار حکاک باشی حکاک برجسته دوره قاجار پایه فدیوم مدل سوپر رولکسی با ساختی هنرمندانه و کم نظیر انگشتری فاخر اصیل خاص و فوق کلکسیونی می باشد.

نگین این انگشتر ناب و فوق کلکسیونی از عقیق یمنی میباشد که در زمان ناصرالدین شاه قاجار در قرن ۱۳ ه.ق توسط استاد محمد طاهر حکاک باشی مهری ممتاز و  زیبا با حکاکی بی نظیر با متن (عبده محمد حسین حسینی) حکاکی شده است .

این انگشتر ناب و کلکسیونی از انگشتر های عقیق مهر کهنه خطی است که در گالری پرنس جواهر  بر روی پایه ای از فدیوم توسط استاد انگشتر سازی ایران ، استاد مهرداد غلامرضا پایه گذاری گردیده است . رکاب این انگشتر عقیق کهنه خطی قاجاری مدل سوپر رولکسی می باشد که در نوع خود بی نظیر است . سایز این انگشتر عقیق کهنه خطی ۶۱ است .

حکاک باشی

محمدطاهر حکاک باشی اصفهانی معروف به آقا طاهر یکی از بزرگترین هنرمندان و حکاکان  دوران قاجار که در مهر سازی و خوشنویسی مهارت بالایی داشت وی در تهران و اصفهان زندگی می کرد اواخر عمر به اصفهان عزیمت کرد و در همان جا در سن نود سالگی در گذشت و در همان جا دفن شد .

از آثار برجسته استاد محمد طاهر حکاک باشی تسبیح صد دانه ای از لعل بدخشانی است که دانه هایی گرد و کروی دارد و در یک طرف آن به نام الله و طرف دیگر آن محمد حکاکی شده است می باشد که به ناصرالدین شاه قاجار هدیه داد.

 

Visits: 139

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر