انگشتر عقیق سفید یمنی با ذکر شهادتین A-1263
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 16/ آبان 1398
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقيق سفيد يمني با خط كهنه كوپال صفوي و ذكر زيباي شهادتين و پايه فديوم مزين به قلم زني بينظير و بي نقص تماما كار دست
جنس سنگ ؛ عقيق سفيد يمني خطي كهنه ذكر شهادتين بسيار زيباو بي نقص
جنس رکاب ؛ فديوم مدل عرب با قلم زني بينظير و بي نقص
سازنده ؛ استاد تهران محك f
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق سفید یمنی با ذکر شهادتین A-1263

انگشتر عقیق کهنه خطی با خط زیبا و بی نقص کوپال صفوی با ذکر زیبای شهادتین

و پایه فدیوم دست ساز بی نقص و قلم زنی استادانه انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی میباشد.

خواص و ثواب شهادتین

خواص شهادتین در انگشتر عقیق سفید یمنی که با ذکر شهادتین متبرک شده است خواصی وجود دارد که در قسمت ذیل مقاله برای علاقمندان اورده شده است .

به گزارش گروه پرنس جواهر که از امام باقر نقل فرموده است کسی که بگوید: اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له و اشهد ان محمدا عبده و رسوله خدا برای ایشان هزار حسنه بنویسد.

امام صادق (علیه السلام ) از پدرشان امام باقر (علیه السلام ) نقل نموده که فرموند: کسی که فقط شهادت بدهد به ((لا اله الا الله )) برای او ده حسنه اما اگر شهادت به رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم داد،دوهزار هزار ثواب در نظر گرفته میشود

پیامبر بزرگ اسلام جضرت محمد میفرماید قسم به آن کسی که جان من به ید قدرت اوست، نمی گوید اشهد ان لا اله الا الله و ان محمدا عبده و رسوله را احدی مگر آن که خدا بدن او را بر آتش حرام می کند.

امام پنجم ما میفرماید : ده خصلت است که هر کس ملاقات کند خدا را و آنها را دارا باشد، داخل بهشت شود: شهادت به لا اله الا الله، و اینکه محمد رسول الله است، و اقرار به آنچه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرموده و آورده از جانب خدا، و انجام نماز، و دادن زکات، و روزه ماه رمضان، و حج خانه خدا و انجام ولایت اولیاء الله و بیزاری از دشمنان خدا، و اجتناب از هر مسکری.

حدیث امام صادق (ع) درباره معجزه لا اله الا الله

کسی که از روی اخلاص (لا اله الا الله) گوید به بهشت داخل شود و اخلاص او این است که گفتن(لا اله الا الله) او را از ارتکاب آنچه که خداوند بر او حرام نموده باز دارد.

گرداوری : گروه پرنس جواهر ( گنجی )

Visits: 361

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر