انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه بینهایت آبدار و شفاف
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 25/ آذر 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه نهایت طبع و رنگ اصالت و زیبایی بینهایت آبدار و شفاف بر پایه فدیوم دست ساز مدل ستونی دور شبکه
جنس سنگ ؛ عقیق زرد یمنی کهنه نهایت کیفیت و زیبایی
جنس رکاب ؛ فدبوم مدل سوپر رولکسی با ساختی هنرمندانه و بی نقص
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه نهایت طبع و رنگ اصالت و زیبایی بینهایت آبدار و شفاف بر پایه فدیوم دست ساز مدل ستونی دور شبکه

عقیق زرد یمنی کهنه نهایت کیفیت و زیبایی

فدبوم مدل سوپر رولکسی با ساختی هنرمندانه و بی نقص

انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه با پایه فدیوم دست ساز استاد مهرداد و ساختی حرفه ای و بی نقص انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی می باشد.

ویژگیهای منحصر به فرد انگشتر عقیق یمنی

انگشتر عقیق یمنی ( Yemeni yellow agate ) همانطور که میدانید معروفترین انگشتر عقیق ، عقیق یمنی است که به عنوان یک سنگ بسیار خاص در بین مسلمانان شهرت دارد .در کتب خواص سنگ شناسی آمده است این سنگ نماد خوش شانسی و ثروت اندوزی است و برای افرادی که می خواهند یک هدف عالی همچون کسب و کار و یا تحصیلات عالی را داشته باشند این سنگ توصیه می گردد. در خواص درمانی این انگشتر گفته اند که بی خوابی را درمان می کند و به افراد عمر طولانی می بخشد .

از خواص انگشتر عقیق زرد میتوان به فرموده امام جعفر صادق اشاره کرد که فرمودند : نماز خواندن با انگشتر عقیق زرد ۴۰ برابر بهتر از نماز بدون آن است .

نحوه خرید انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه

انگشتر مردانه عقیق زرد یمنی کهنه شفاف آبدار مدل ستونی دور شبکه یکی از زیباترین انگشترهای عقیق مردانه است .این کار ناب و زیبا مناسب مردانی خوش سلیقه میباشد که میخواهند بسیار خاص جلوه کنند .

گالری پرنس جواهر تولید کننده انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه بینهایت آبدار و شفاف در مدلهای متنوع رکاب است که توسط بزرگترین اساتید انگشتر سازی کشور تولید می گردد.پایه این انگشتر گرانبها توسط دستان هنرمند استاد انگشتر سازی ایران استاد مهرداد طراحی و تولید شده است و جنس رکاب این انگشتر زیبا از فدیوم و با مدل سوپر رولکسی می باشد.

به منظور استعلام قیمت با شماره های درج شده در ذیل صفحه سایت با ما در تماس باشید .

 

Visits: 131

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر