انگشتر عقیق خطی صفوی
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 24/ اسفند 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی دوره صفوی با قدمت ۵۰۰ ساله خط کوپال وسط برجسته و دور ریز
جنس سنگ ؛ عقیق زرد یمنی حکاکی کوپال مربوط به دوره صفوی ۵۰۰ ساله ( بسم الله الرحمن الرحیم) برجسته در وسط دور ذکر ایه الکرسی ریز
جنس رکاب ؛ پایه فدیوم دست ساز مدل سوپر ستونی
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 64
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق خطی صفوی

انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی دوره صفوی با قدمت ۵۰۰ ساله خط کوپال وسط برجسته و دور ریز

پایه فدیوم  دست ساز مدل سوپر ستونی

عقیق زرد یمنی حکاکی کوپال مربوط به دوره صفوی ۵۰۰ ساله (بسم الله الرحمن الرحیم) برجسته در وسط دور ذکر ایه الکرسی ریز بسیار خاص و کلکسیونی

فدیوم مدل سوپر ستونی اثر استاد مهرداد غلامرضا

استاد مهرداد غلامرضا

انگشتر عقیق زرد یمنی خطی حکاکی دوره صفوی بسیار خاص و ممتاز با قدمت ۵۰۰ ساله و پایه فدیوم دست ساز اثر استاد مهرداد غلامرضا انگشتری فاخر اصیل و کلکسیونی می باشد.

مشخصات عقیق

سنگ عقیق با نام شیمیایی دی اکسید سیلیسوم که در رنگ های متنوع یافت میشود و جزو یکی از مقاوم ترین سنگ هایی است که در طبیعت یافت می شود و بعد از الماس به عنوان سخت ترین و مقاوم ترین سنگ ها با میزان سختی ۶.۵ الی ۷ به شمار می رود به همین منظور به راحتی نیز حکاکی می شود .

عقیق خطی

عقیق خطی و حکاکی شده پیشینه ای طولانی دارد و از زمان سومری ها این کار صورت می گرفته است در گذشته  پس از برش دادن سنگ آن ها را به وسیله چرخ های مخصوص برش می دادند و پس از جلا دادن ، با قلم مو های مخصوص تراش می دادند .

 انگشتر عقیق خطی خاص و کلکسیونی

انگشتر عقیق یمنی زرد حکاکی شده مربوط به دوران صفویان با قدمتی پانصد ساله که به ذکر بسم الله الرحمن الرحیم در وسط و آیه الکرسی در گرداگرد آن یکی از انگشتر های ناب و کلکسیونی است که در گالری پرنس جواهر به نمایش در می آید .

رکاب این انگشتر زیبا و کلکسیونی از جنس فدیوم و با سایز ۶۴ توسط استاد انگشتر ساز مهرداد غلامرضا با مدل سوپر ستونی حلق گردیده است .

خواص آیه الکرسی در انگشتر عقیق یمنی

  • موثر در رفع فراموشی
  • ایمنی در سفر
  •  رفع حاجت
  • رفع ترس
  • دفع بلاها و گناهان
  • کفاره گناهان
  • حفظ مال و جان
  • رفع همّ و غم

شارژ و نگهداری انگشتر عقیق خطی

انگشتر های عقیق خطی کهنه یکی از انگشتر های بسیار گرانقیمت و کلکسیونی می باشد اما اگر قصد دارید این انگشتر خاص را شارژ نمایید بهتر است آن را در آب جاری شستشو دهید و در معرض نور خورشید قرار دهید . آب جاری انگشتر عقیق را از امواج منفی پاک کرده و نور خورشید آن را شارژ می کند .

Visits: 148

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر