انگشتر فاخر عقیق یمنی حکاکی دوره صفوی ۴۵۰ساله با ذکر سوره توحید
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 5/ اسفند 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر فاخر عقیق یمنی خطی کهنه حکاکی دوره صفوی با قدمت ۴۵۰ ساله ذکر سوره توحید بسیار زیبا و با اصالت پایه فدیوم دست ساز مدلی خاص و منحصربفرد
جنس سنگ ؛ عقیق یمنی کهنه خطی ذکر زیبای سوره توحید بسیار خاص و‌ منحصربفرد با قدمت ۴۵۰ ساله
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل شبکه با ساختی هنرمندانه و بی نقص
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر فاخر عقیق یمنی

انگشتر فاخر عقیق یمنی خطی کهنه حکاکی دوره صفوی با قدمت ۴۵۰ ساله ذکر سوره توحید بسیار زیبا و با اصالت پایه فدیوم دست ساز مدلی خاص و منحصربفرد

عقیق یمنی کهنه خطی ذکر زیبای سوره توحید بسیار خاص و‌ منحصربفرد با قدمت ۴۵۰ ساله

فدیوم مدل شبکه با ساختی هنرمندانه و بی نقص

استاد مهرداد غلامرضا

۶۱

توافقی

انگشتر عقیق خطی کهنه با قدمت حکاکی صفوی بسیار زیبا و با اصالت سوره توحید و پایه فدیوم دست ساز با ساختی هنری و‌ کم نظیر

یکی دیگر از محصولات اصیل و بی نظیر گالری پرنس جواهر انگشتر عقیق مردانه خطی کهنه مربوط به دوران صفوی است . قدمت این انگشتر فاخر ۴۵۰ سال است که در نوع خود همتا ندارد . این انگشتر مردانه جزو انگشتر های خطی پرنس جواهر می باشد که مزین شده با سوره مبارکه توحید است در ادامه به خواص سوره توحید برای انگشتر مردانه خواهیم پرداخت .

این انگشتر مردانه زیبا اثری از آثار استاد بزرگ انگشتر سازی ایران استاد مهرداد غلامرضا است که با دستان هنرمند خویش این انگشتر زیبا را خلق کرده است . سایز رکاب این انگشتر خطی زیبا شصت و یک و از جنس فدیوم مدل شبکه ای است که از نظر شرعی حلال و برای آقایان مناسب است  .

خواص سوره توحید بر انگشتر

انگشتر عقیق مردانه مزین شده با سوره مبارکه توحید علاوه بر خواصی که سنگ عقیق برای آقایان دارد دارای خواص معنوی نیز می باشد .سوره توحید امنیت دارنده این سوره را تضمین کرده و از بلایا و محافظت می نماید. این انگشتر حکاکی شده با سوره توحید هنگام خواب و سفر و همچنین در برابر زورگویان صاحبش را محافظت می نماید.

روش نگهداری انگشتر عقیق مردانه

سنگ عقیق جزو یکی از سنگ های زنده است که برای نگهداری و زنده ماندن این سنگ باید پانزده دقیق آن را در آب نمک قرار داد تا کلیه امواج منفی را از خود دور نماید و پس از سپری شدن مدت ذکر شده آن را از آب حاوی نمک خارج کرده و خشک کنید اگر آب نمک در دسترس نبود از آب زلال استفاده نمایید.سپس انگشتر را در مقابل نور خورشید به مدت چند دقیقه قرار دهید .

Visits: 90

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر