انگشتر زمرد کلمبیایی نهایت طبع و زیبایی و اصالت بینهایت پر تلالو با گرید بالا
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 9/ دی 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر زمرد کلمبیایی نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت بینهایت پر تلالو با گرید بالا بر پایه فدیوم دست ساز مدل تمام شبکه با ساختی حرفه ای و کم نظیر
جنس سنگ ؛ زمرد کلمبیایی با گرید بالای AAA بسیار پر تلالو و خاص به وزن ۱ قیراط و‌ ۱۰ سوت
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل تمام شبکه تماما کار دست
سازنده ؛ استاد تهران مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر زمرد کلمبیایی گرید بالا

انگشتر زمرد کلمبیایی نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت بینهایت پر تلالو با گرید بالا بر پایه فدیوم دست ساز مدل تمام شبکه با ساختی حرفه ای و کم نظیر

زمرد کلمبیایی با گرید بالای AAA بسیار پر تلالو و خاص به وزن ۱ قیراط و‌ ۱۰ سوت

فدیوم مدل تمام شبکه تماما کار دست اثر دستان هنرمند استاد تهران مهرداد غلامرضا می باشد.

انگشتر زمرد کلمبیایی ، نهایت زیبایی و تلالویی چشم نواز بر پایه فدیوم دست ساز انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی می باشد.

خواص انگشتر زمرد برای آقایان

سنگ زمرد از واژه  smaragdos  اقتباس شده است این سنگ قیمتی ابتدا از جنوب بیابان های مصر استخراج گردید . سنگ زمرد را رومیان باستان الهه ونوس و سمبل مولد طبیعت می پنداشتند . ارسطو فیلسوف و دانشمند بزرگ یونانی اعتقادش بر این بود داشتن این سنگ موجب قدرت در تجارت و سخنوری می گردد..

خواص سنگ زمرد کلمبیایی برای مردان

انگشتر زمرد کلمبیایی مردانه دارای خواص بی شماری است که در ذیل به مهمترین آنها اشاره می کنیم :

  • افزایش دهنده قدرت بیان در مردان
  • ایجاد تعادل در ذهن و بدن و چاکرای
  • احیا کننده اعضای بدن
  • درمان گر قلب
  • جوان کننده اعضا و جوارح و نیروی جوانی
  • ترغیب کننده به زندگی
  • ارمغان آورنده عشق پاک
  • افزایش منطق و خرد در مردان
  • افزایش محبت بین همسران
  • آرامش دهنده

نکات طلایی پیش از خرید انگشتر زمرد

قبل از خرید انگشتر زمرد به چند نکته طلایی باید توجه داشت که انگشتر زمرد را از جایی مطمئن خریداری نمایید .از جلا دادن انگشتر با روغن های مخصوص حتما اطمینان حاصل نمایید .

نحوه مراقبت از انگشتر زمرد مردانه

انگشتر زمرد کلمبیایی مردانه یکی از زیباترین و اصیل ترین انگشتر هاست مراقبت کردن از آن طول عمر نگین انگشتر را بالا می برد .

سنگ زمرد با درجه سختی ۷.۵ تا ۸ در مقیاس Mohs است و سختی بالایی دارد اما با این حال نیاز به مراقبت دارد . گرما به شدت به زمرد آسیب وارد می سازد تا چایی که امکان دارد سنگ زمرد را در جاهایی که گرمای بالا دارد مورد استفاده قرار ندهید .سنگ زمرد در برابر نور شدید و مواد شیمیایی بسیار حساس است بنابراین در هنگام کار با مواد شیمیایی و حتی شستن دست و استحمام آن را از دست خارج کنید تا عمر انگشتر افزایش یابد و آسیبی نبیند .

یکی از موارد مراقبت از انگشتر زمرد مراقبت شدید از ارتعاشات است ارتعاشات اولتراسونیک سنگ های زمرد را ضعیف می کند و با یک بخار ساده سنگ به راحتی می شکند .

نحوه تمیز کردن انگشتر زمرد کلمبیایی

بهتر است برای تمیز کردن انگشتر زمرد آن را در طول یک سال چندین بار به متخصصین این امر داده تا آن را پاکسازی نماید . اما اگر خودتان قصد تمیز کردن انگشتر را دارید در یک ظرف مقداری آب گرم بریزید و یک صابون ملایم در آن قرار دهید و انگشتر را در ظرف بگذارید سپس با یک مسواک بسیار نرم یا یک برس مخصوص جواهرات به آرامی روی انگشتر بکشید تا تمیز شود . پس از انجام این کار آن را در ظرف دیگر که حاوی آب ولرم است انگشتر را قرار دهید تا آثار صابون از بین برود و دوباره برس بکشید .انگشتر را از ظرف در بیاورید و با یک حوله بسیار نرم خشک نمایید .

توجه کنید : به هیچ عنوان برای تمیز کردن انگشتر زمرد از پاک کننده های بازاری استفاده نکنید . پاک کننده فراصوت اولتراسونیک که در بازار به عنوان پاک کننده معرفی می شود به شدت به انگشتر زمرد آسیب میزند .برخی اعتقاد دارند آب شیر می تواند بسیار مفید باشد هرگز از آب شیر برای تمیز کردن انگشتر استفاده نکنید زیرا حاوی کلر است .

Visits: 230

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر