انگشتر استاد حسین جدی عقیق سرخ یمنی مهر بیضی پشت کاس حکاکی قاجار
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 9/ فروردین 1403
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر بی نظیر و خاص مرحوم استاد حاج حسین جدی فدیوم مهر بیضی عقیق سرخ یمنی پشت کاس کهنه حکاکی دوره قاجار ذکر زیبای صلوات (ثلث شکسته)
جنس سنگ ؛ عقیق سرخ یمنی پشت کاس خطی کهنه ذکر زیبای صلوات سبک حکاکی (ثلث شکسته ) بسیار خاص و نادر می باشد
جنس رکاب ؛ فدیوم مهر بیضی
سازنده ؛ استاد بزرگ انگشتر سازی ایران استاد حاج حسین جدی
سایز ؛ 61و62
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر استاد حسین جدی

انگشتر بی نظیر و خاص مرحوم استاد حاج حسین جدی فدیوم مهر بیضی عقیق سرخ یمنی پشت کاس کهنه حکاکی دوره قاجار ذکر زیبای صلوات (ثلث شکسته)

عقیق سرخ یمنی پشت کاس خطی کهنه ذکر زیبای صلوات سبک حکاکی (ثلث شکسته ) بسیار خاص و نادر می باشد

فدیوم مهر بیضی

استاد بزرگ انگشتر سازی ایران استاد حاج حسین جدی

۶۱و ۶۲

توافقی

انگشتر ناب و بی نقص استاد حاج حسین جدی فدیوم مهر بیضی عقیق سرخ ناب یمنی حکاکی دوره قاجار بسیار انگشتری فاخر گران قیمت و فوق کلکسیونی می باشد.

معرفی انگشتر عقیق خاص و بی نظیر

یکی از انگشتر های خاص و بی نظیر  و از آثار کلکسیونی گالری پرنس جواهر ؛ انگشتر استاد جدی است . استاد جدی یکی از بزرگترین اساتید انگشتر سازی در ایران می باشد. این انگشتر ناب و گران قیمت و فوق کلکسیونی انگشتر عقیق سرخ یمنی است .این انگشتر ناب از سری انگشتر های عقیق و کهنه خطی است که به ذکر زیبای صلوات مزین گردیده است حکاکی این انگشتر ناب مربوط به دوران قاجار و با خط ثلث شکسته است.

دوران قاجار و صفویه یکی از بهترین دوران های ایران در حکاکی جواهرات است زیرا هنر حکاکی به اوج خود رسیده است در این دوران مهر های بی نظیری حکاکی شده اند یکی از این مهر ها ، نگین انگشتر فوق کلکسیونی استاد جدی است که با حکاکی بی نظیر ذکر صلوات با خط ثلث شکسته مزین شده و با تراش پشت کاس مستحکم گردیده است . این انگشتر در سایز ۶۱ و ۶۲ توسط دستان هنرمند استاد جدی با رکاب فدیوم ساخته و پرداخته شده است .

عقیق پشت کاس چیست ؟

یکی از اصطلاحاتی که جواهر سازان به کار می برند اصطلاح پشت کاس است . پشت کاس به عمل گود کردن عقیق گفته می شود که این کار سبب بالا رفتن استحکام و آب دار شدن سنگ عقیق می شود .

 

Visits: 104

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر