انگشتر یاقوت آبی سریلانکا بر پایه طلای دست ساز
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 14/ دی 1402
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر جواهر خاص و منحصر به فرد یاقوت آبی سریلانکا بر پایه تمام طلای دست ساز با عیار ۱۸
جنس سنگ ؛ یاقوت آبی سریلانکا به وزن ۷ قیراط با شناسنامه معتبر بسیار خاص و نچرال
جنس رکاب ؛ تمام طلا مدل 8 ضلعی
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر یاقوت آبی سریلانکا

انگشتر جواهر خاص و منحصر به فرد یاقوت آبی سریلانکا بر پایه تمام طلای دست ساز با عیار ۱۸

یاقوت آبی سریلانکا به وزن ۷ قیراط با شناسنامه معتبر بسیار خاص و نچرال بر پایه ای تماما طلا مدل هشت ضلعی اثری از استاد مهرداد غلامرضا می باشد.

انگشتر یاقوت آبی معدنی بسیار پاک و پر تلالو بر پایه تمام طلای دست ساز انگشتری فاخر اصیل خاص و بسیار منحصر به فرد می باشد.

یاقوت سریلانکا

یاقوت سریلانکا به یاقوت سیلان و یا یاقوت کشمیر نیز معروف است .این یاقوت در نوع خود بی نظیر است و رنگ آبی مخملی دارد و به دلیل شفافیت استثنایی و بی نظیر خود از نوع ارزشمندترین و گران بها ترین یاقوت های جهان به شمار می رود . یکی دیگر از دلایل گرانبها بودن یاقوت سریلانکا این است که این یاقوت دیگر استخراج نمی شود و بسیار کمیاب است.

خواص متافیزیکی انگشتر یاقوت آبی سریلانکا 

انگشتر های جواهر نشان علاوه بر گرانبها بودن آن ها دارای خواص متافیزیکی نیز می باشند و این امر سبب تمرکز روی هدف می شود و میتوان گفت سنگ یاقوت کمک کننده بسیار قوی به رسیدن اهداف و تمرکز بر روی هدف دارد این سنگ گرانبها مشوق فرد به رسیدن به هدف و تمرکز بر آن دارد .
انگشتر جواهر نشان یاقوت سیلان سریلانکا به وزن هفت قیراط شناسنامه دار با شناسنامه ای معتبر  یکی از انگشترهای ناب و نچرال مردانه است که بر پایه ای از طلای هجده عیار و مدل هشت ضلعی بسیار شیک توسط استاد بزرگ انگشتر سازی استاد مهرداد غلامرضا ساخته شده است. این انگشتر ناب از برند های گالری پرنس جواهر میباشد .

چرا باید از پرنس جواهر تهیه کنیم:

این گالری بزرگ کلیه محصولات خود را با ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و مجموعه ای نفیس از بهترین و گرانبها ترین انگشتر های دنیا را دارد .انگشتر های مردانه و زنانه ای که در این گالری به فروش می رسد همگی دارای شناسنامه معتبر می باشد و آثاری از بزرگترین انگشتر سازان ایران را در خود جای داده است .

Visits: 155

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر