انگشتر عقیق یمنی خطی قاجاری با ذکر حسین منی انا من حسین
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 11/ فروردین 1403
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق یمنی خطی کهنه ذکر زیبا و‌ کهنه بسیار خاص پایه فدیوم دست ساز مدل سوپر ستونی
جنس سنگ ؛ عقیق یمنی خطی کهنه ذکر زیبای (حسین منی انا من حسین) حکاکی قاجاری بسیار خاص و‌ ممتاز
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل سوپر ستونی
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق یمنی خطی قاجاری

مشخصات انگشتر عقیق یمنی خطی قاجاری : انگشتر عقیق یمنی خطی کهنه ذکر زیبا و‌ کهنه بسیار خاص پایه فدیوم دست ساز مدل سوپر ستونی

عقیق یمنی خطی کهنه ذکر زیبای (حسین منی انا من حسین) حکاکی قاجاری بسیار خاص و‌ ممتاز

فدیوم مدل سوپر ستونی

استاد مهرداد غلامرضا

انگشتر عقیق یمنی خطی کهنه نهایت طبع و رنگ و اصالت پایه فدیوم دست ساز نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت انگشتری فاخر اصیل و کلکسیونی می باشد.

انگشتر خطی عقیق سرخ یمنی با ذکر حسین منی انا من حسین

یکی از احادیث نبوی است که از پیامبر بزرگ اسلام نقل شده و به معنی ( من از حسینم و حسین از من است ) . حضرت محمد صلی الله علیه و اله علاقه بسیار زیادی به حضرت اما م حسین علیه السلام داشتند . «حُسَیْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ، أَحَبَّ اَللَّهُ مَنْ أَحَبَّ حُسَیْناً، حُسَیْنٌ سِبْطٌ مِنَ اَلْأَسْبَاطِ؛ حسین از من است و من هم از حسینم و خداوند دوست دار کسی است که حسین را دوست بدارد . حسین فرزندزاده ای از فرزندان پیامبران است.

این حدیث نبوی در دوران قاجار با خطی بسیار زیبا حکاکی شده است. رکاب این انگشتر گران بها و کلکسیونی از جنس فدیوم است که از نظر شرعی در انگشت کردن آن برای آقایان ممانعتی ندارد و توسط دستان هنرمند استاد انگشتر ساز استاد مهرداد غلامرضا در مدل سوپر ستونی ساخته شده است  .این انگشتر دست ساز یکی از زیباترین انگشتر های خطی عقیق است .

روش نگهداری انگشتر عقیق خطی

انگشتر های خطی کهنه یکی از پر طرفدار ترین انگشتر های کلکسیونی مردانه هستند اما باید خاطر نشان کنیم که شرایط نگهداری از آثار نفیس خطی بسیار مشکل است بنابراین بهتر است انگشتر های عقیق خطی را فقط در مهمانی ها و مراسم در انگشت بیندازید و سپس در جای مخصوص به جواهرات قرار دهید تا آسیب نبینند .

برای خرید این انگشتر عقیق خطی کهنه ، فاخر و اصیل با مدیریت پرنس جواهر تماس حاصل فرمایید.

Visits: 139

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر