انگشتر خطی عقیق با ذکر (و من بتوکل الله علی فهو حسبه) به تاریخ۱۰۹۴ ه ق
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 1/ اردیبهشت 1403
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق جز یمنی کهنه خط فوق ممتاز برجسته دوره صفوی به تاریخ ۱۰۹۴ ه ق با پایه فدیوم مدل سوپر رولکسی
جنس سنگ ؛ عقیق جزع یمنی خطی کهنه ذکر زیبای( و من بتوکل الله علی فهو حسبه ) به تاریخ ۱۰۹۴ ه ق بسیار خاص و ممتاز و فوق کلکسیونی
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل سوپر ستونی
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر خطی عقیق

مشخصات انگشتر خطی عقیق : انگشتر عقیق جز یمنی کهنه خط فوق ممتاز برجسته دوره صفوی به تاریخ ۱۰۹۴ ه ق با پایه فدیوم مدل سوپر رولکسی

عقیق جزع یمنی خطی کهنه ذکر زیبای( و من بتوکل الله علی فهو حسبه ) به تاریخ ۱۰۹۴ ه ق بسیار خاص و ممتاز و فوق کلکسیونی که بر روی رکابی از جنس فدیوم مدل سوپر ستونی که توسط استاد بزرگ و نامدار انگشتر سازی استاد مهرداد غلامرضا ساخته و پرداخته شده است .

انگشتر عقیق جزع یمنی کهنه نهایت طبع و رنگ زیبایی و اصالت خط فوق ممتاز برجسته دوره صفوی ذکری خاص و کم نظیر و پایه فدیوم با ساختی خاص و استثنایی انگشتری فاخر اصیل و فوق کلکسیونی میباشد.

انگشتر عقیق جزع یمنی کهنه

عقیق جزع یکی از انواع سنگ عقیق است که طرفداران بی شماری دارد این سنگ دارای رنگ تیره و از لحاظ کیفیت بسیار اصیل تر و با کیفیت تر از انواع عقیق است .

حکاکی این سنگ گرانبها به سال ۱۰۹۴ هجری قمری  ( حکومت صفویان ) باز می گردد .که با خطی فوق ممتاز و برجسته حکاکی شده است .این انگشتر زیبا با آیه ۳ سوره طلاق  “وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ” مزین گردیده است .

ثواب آیه وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ بر انگشتر عقیق

این انگشتر خطی گرانبها به آیه “وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ” در قرآن کریم آیه ۳ سوره الطلاق  “و هر کس بر خداوند توکل کند، خداوند برای او کافی است.” مزین شده است . خواندن این آیه آثار و برکات زیادی دارد و همچنین انسان را از هر حیث از وابستگی به غیر خدا رهایی می بخشد این آیه شریفه افزایش رزق و روزی ، و بالا بردن تقوا را بر انسان ارزانی میدارد . برای گشایش کار نیز بسیار مفید است .

نحوه سفارش انگشتر

جهت سفارش و خرید انگشتر فوق با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید :

۰۹۱۲۲۲۴۴۹۲۸

Visits: 89

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر