انگشتر عقیق زرد یمنی خطی صفوی ( سوره فلق )
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 16/ فروردین 1403
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی دوره صفوی (ثلث ریحان) زیباترین حکاکی دوره صفوی ذکر (سوره فلق) پایه فدیوم مدل ستونی با ساختی هنرمندانه و بی نقص
جنس سنگ ؛ عقیق زرد یمنی خطی کهنه حکاکی دوره صفوی. سبک ثلث ریحان بسیار زیبا و‌ ممتاز
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل سوپر ستونی
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 63
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی صفوی

انگشتر عقیق زرد یمنی حکاکی دوره صفوی (ثلث ریحان) زیباترین حکاکی دوره صفوی ذکر (سوره فلق) پایه فدیوم مدل ستونی با ساختی هنرمندانه و بی نقص

عقیق زرد یمنی خطی کهنه حکاکی دوره صفوی. سبک ثلث ریحان بسیار زیبا و‌ ممتاز

فدیوم مدل سوپر ستونی

استاد مهرداد غلامرضا

انگشتر عقیق زرد یمنی خطی کهنه حکاکی زیبا و ممتاز دوره صفوی ذکر کمیاب سوره فلق سبک ثلث ریحان بر روی عقیق ناب یمنی انگشتری فاخر اصیل و کلکسیونی می باشد.

عقیق زرد

یکی از رایج ترین انواع عقیق ، عقیق زرد است که از اکسیژن ، منیزیم ، منگنز ، کلسیم ، کروم و به مقدار بسیار کم آهن به کار رفته است این عقیق نیمه شفاف و بسیار سخت است .

خواص داشتن عقیق زرد برای آقایان

طبق نظریه سنگ شناسان ، عقیق زرد به سنگ عزت نفس معروف است و سبب ایجاد عشق  و علاقه در انسان و به عنوان محافظ انسان در برابر نیروهای منفی است این سنگ سبب افزایش رزق و روزی  و برکت در زندگی می گردد.

بر اساس نوشته ها، سنگ عقیق زرد که به سنگ (عزت نفس) هم مشهور است برای بالا بردن حس احترام  بسیار مفید است.

انگشتر عقیق خطی

نگین این انگشتر فاخر ، اصیل و کلکسیونی از عقیق یمنی زرد است که در دوران صفوی به سبک ثلث ریحان سوره مبارکه فلق را  حکاکی کرده اند این سوره دارای پنج آیه است :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ (۱) مِن شَرِّ مَا خَلَقَ (۲) وَ مِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ (۳) وَ مِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ (۴) وَ مِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ (۵)

سوره فلق دارای فضیلت های بی شماری است  درباره فضیلت این سوره آمده است هر کس سوره فلق را هر شب و در هنگام خواب تلاوت کند، اجرش همچون پاداش کسی است که حج یا عمره به جا آورده و روزه گرفته است. سوره فلق امانی است از ناراحتی ها و چشم زخم امان می دارد.

رکاب این انگشتر گرانبها توسط استاد مهرداد غلامرضا در سایز ۶۳ با مدل سوپر ستونی از جنس فدیوم به صورت کاملا دست ساز تولید شده است .

Visits: 145

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر