انگشتر عقیق سرخ یمنی با قدمت ۵۰۰سال
ارسال شده توسط: ندا گنجی | تاریخ: 20/ اردیبهشت 1403
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق سرخ یمنی با تراش ثبتی یمن قدمت تراش (۵۰۰ ساله) حکاکی زیبا و ممتاز ذکر (الملک لله) از آثار فاخر ( سید مرتضی شیرازی )
جنس سنگ ؛ عقیق سر خ ناب یمنی با تراش ثبتی یمن ( ۵۰۰ ساله )
جنس رکاب ؛ پایه فدیوم دست ساز با قلم زنی کم نظیر
سازنده ؛ استاد مهرداد غلامرضا
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق استاد ذره

مشخصات انگشتر عقیق دست ساز استاد ذره

انگشتر عقیق سرخ یمنی با تراش ثبتی یمن قدمت تراش (۵۰۰ ساله) حکاکی زیبا و ممتاز ذکر ( الملک لله) از آثار فاخر ( سید مرتضی شیرازی )

نگین این انگشتر فاخر از عقیق سرخ ناب یمنی با تراش ثبتی یمن ( ۵۰۰ ساله ) می باشد که بر پایه فدیوم دست ساز با قلم زنی کم نظیر قرار گرفته است .

حکاکی ممتاز و بی نقص ذکر ( الملک لله) اثر مرحوم ( سید مرتضی شیرازی) ملقب به ذره میباشد.

رکاب این انگشتر فاخر و کلکسیونی از فدیوم با قلم زنی زیبا و بی نقص یکی از آثار استاد مهرداد غلامرضا یکی از ساتید بزرگ رکاب ساز کشور است .

این انگشتر کلکسیونی و فاخر در سایز ۶۱ تولید شده است .

انگشتر عقیق سرخ ناب یمنی با تراش ثبتی یمن بهترین طبع و رنگ پایه فدیوم دست ساز اثر استاد مهرداد غلامرضا و حکاکی مرحوم مرتضی شیرازی(ذره) انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی میباشد.

ذکر الملک الله بر انگشتر

یکی دیگر از انگشتر های مجموعه پرنس جواهر انگشتر ناب عقیق یمنی با تراش ثبتی است که به ذکر الملک الله مزین شده است .در روایات آمده است که نقش انگشتری امیرالمومنین ( حضرت علی علیه السلام ) ذکر الملک الله بوده است .

ملک در این دکر به معنای فرمانروایی ، سلطنت و استیلاست. فرمانروایی از آن خداوند است و دراین ذکر اشاره به این موضوع دارد که خداوند صاحب اختیار و فرمانروای هرآنچه دراین جهان است ، می باشد.

نحوه سفارش و خرید انگشتر عقیق سرخ یمنی

به منظور استعلام قیمت و سفارش و خرید این انگشتر ناب یمنی با شماره ذیل در تماس باشید:

۰۹۱۲۲۲۴۴۹۳۸

Views: 123

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر