فروشگاه انگشتر عقیق مردانه اصل
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 21/ مهر 1398
مشخصات محصول ؛
اطلاعات تکمیلی؛

فروشگاه انگشتر عقیق مردانه اصل

یکی از زیباترین و پرفروشترین انگشتر های مردانه انگشتر با نگین عقیق است که دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بالاییست . خرید انگشتر عقیق اصل کار آسانی نیست اصالت در بزرگترین مراکز فروش انگشتر عقیق در ایران . فروشگاه انگشتر عقیق اصل در تهران که به صورت فروش حضوری و اینترنتی فعالیت می نماید .پرنس جواهر بزرگترین مرکز فروش انگشتر عقیق و فروشگاه انگشتر عقیق مردانه اصل در کشور است که با ارائه فاکتور رسمی شما را از خریدتان مطمئن می سازد.

خرید انگشتر سنگ اصل یکی از چالش هایی است که طرفداران این انگشتر ها با آن روبرو می شوند و اگر به معتبرترین مرکز فروش انگشتر عقیق در تهران و شهرستانها نروند قطعا پشیمان خواهند شد زیرا امروزه افراد سود جو در آزمایشگاهها به تولید سنگ های تقلبی می پردازند  و شناخت انگشتر با نگین اصل از تقلبی کار آسانی نخواهد بود .

دلایل پر طرفدار بودن انگشتر عقیق

انگشتر عقیق در بین دیگر انگشتر های دارای نگین از طرفداران بی شماری برخوردار است زیرا انگشتر عقیق مورد توجه پیامبر بزرگوار اسلام و امامان معصوم بوده است و در احادیثی که از بزرگان دین روایت گردیده است اهمیت بیشتر  این انگشتر را در بین دیگر انگشتر ها نشان  میدهد. سختی بالای انگشتر و همچنین تنوع رنگ و نیز قابلیت بالای تراش خوردن و حکاکی سبب شده است تا حاکمان و امرا و فرمانروایان از این سنگ برای زینت دادن به وسایل شخصی خود استفاده نمایند . در بین سنگ های عقیق عقیق یمنی نیز دارای شهرت بی شماری است و از قیمت و ارزش بالاتری نسبت به دیگر عقیق ها  برخوردار است.

عقیق چیست ؟

سنگ عقیق یا اگات یکی از نمونه های سنگ های سیلیسی است که به در کوهی نیز شهرت دارد و در طبیعت با رنگ ها و طرح های زیادی وجود دارد . در ادامه مقاله درباره بهترین نمونه های عقیق و علت پیدایش انواع رنگ در آن می پردازیم.

بهترین عقیق چه نوعی است؟

همان طور که اشاره شد عقیق در انواع متنوع وجود دارد که معروفترین نوع عقیق ، عقیق یمنی است که به دلیل کیفیت و کمیاب بودن آن از شهرت بالایی برخوردار است .این سنگ زینتی در بین ائمه و پیامبران از توجه شایانی برخوردار بوده اند و از طرفی تنوع رنگ و طرح در این نوع سنگ سبب شده است که مورد توجه عموم نیز قرار بگیرد .

سنگ های عقیق را از نظر رنگ و ساختار درونی آن ها تقسیم بندی می کنند . انتخاب انگشتر عقیق اصیل کار آسانی نخواهد بود ما در مرکز فروش انگشتر عقیق ( پرنس جواهر) به شما در انتخاب آن کمک خواهیم کرد.

انواع عقیق در مرکز فروش اینترنتی انگشتر عقیق

عقیق سلیمانی : عقیق سلیمانی یا سنگ بابا غوری یا خلنگ (chalcedony) نوعی از سنگ یمانی است.

انواع رگه در عقیق:

عقیق سلیمانی : دارای رگه های سفید و سیاه است .

عقیق یمانی ( Sardonyx )  : رگه های رنگی به جای رگه های سیاه در این نوع سنگ وجود دارد در این نوع عقیق رگه های سرخ وجود دارد .

عقیق سرخ :عقیق احمر :

عقیق احمر یا سرخ نمونه دیگر از عقیق است که دارای رنگ سرخ آتشین است و در جواهر سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

عقیق سیاه یا عقیق اسود:

از دسته سنگهای آتشفشانی است دارای برندگی بسیار زیادی است بطوری که اجدادمان از آنها سرنیزه و کارد و سوزن می ساختند .

عقیق چشم بلبلی :

نوعی عقیق شجری به رنگ صورتی کمرنگ و دارای دایره های مساوی و متحدالمرکز هستند.

عقیق دلربا:

دلربا نوعی عقیق است که واقعا همانند نامش دارای جلوه ای بسیار زیاد است و واقعا در نوع خود براق است.

عقیق رطبی :

رنگی سرخ تیره و دارای خطوط نازک و سفید که به عقیق رطبی معروف است.

حلال سنگ عقیق

شکل بلورهای عقیق، نازک و شش گوش است. این کانی در هیدروکسید پتاسیم (KOH) حل می‌شود.

پرنس جواهر فروشگاه انگشتر عقیق مردانه اصل عقیق را از نظر شکل و ساختار چنین معرفی می کند :

عقیق از نظر شکل و ساختار درونی

عقیق آب دار

عقیق آبدار همان گونه که از نامش پیداست  مقداری آب در میان این نوع سنگ وجود دارد که مربوط به زمان تشکیل این نوع سنگ است و با چشم غیر مسلح قابل رویت است.

عقیق خزه ای

این عقیق زیبا در درون خود دارای بلورهایی سبز رنگ به شکل خزه دارد این نمونه از خزه در هند به وفور یافت می شود.

عقیق شجری

عقیق شجری  یا سنگ مشا نیز نامیده می شود این نوع از عقیق نیز دارای اشکالی درخت مانند و رنگی خاکستری  دارد .

عقیق مجوف

عقیق  مجوف : عقیقی توخالی و حفره دار است

عقیق دژی

اگر با دقت به این نوع عقیق خیره شوید نقشه های مانند قلعه درون آن نقش بسته است.

مرکز فروش انگشتر عقیق

اگر قصد خرید انگشترهای اصیل را دارید ما به شما بهترین مرکز فروش انگشتر عقیق در تهران را معرفی می کنیم که در تمام ایران شناخته شده و دارای تاییدیه رسمی می باشد.پرنس جواهر یکی از بهترین مراکز فروش انگشتر عقیق در کشور و خاورمیانه می باشد .

روش تشخیص انگشتر عقیق اصل از تقلبی

ما در مقالات پیشین درباره روش تشخیص انگشتر عقیق اصل از تقلبی مطالبی نوشتیم .برای آزمایش عقیق اصل از تقلبی می توانید سنگ بشم را روی عقیق بکشید اگر خط افتاد عقیق تقلبی است .اگر برای این کار سنگ یشم به همراه نداشتید می توانید از شیشه و یا هر جسم سختی استفاده نمایید . اما روش تشخیص انگشتر عقیق یمنی از دیگر عقیق ها باید توسط تیم کارشناسی بررسی گردد. تا به صورت کاملا حرفه ای قیمت گذاری می گردد و فاکتوری معتبر که حاکی از اصالت انگشتر عقیق است ارائه می دهند .

بزرگترین مرکز فروش انگشتر عقیق اصیل در کشور

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر