گالری انگشترهای اصیل و فاخر ایرانی

 وبسایت رسمی گالری انگشترهای اصیل و فاخر ایرانی

این سایت ، مجموعه ای نفیس و  استثنایی شامل  ( انواع مدل انگشتر عقیق  ، الماس ، فیروزه ، یاقوت ، زمرد و …. )  و جواهرات و کالاهای آنتیک با نگین ها و سنگهای اصیل و ناب با بالاترین کیفیت است و شما علاقمندان به انواع انگشتر با نگین عقیق، زمرد ، الماس ،فیروزه ، زبرجد ، یشم ، برلیان ، یاقوت ، اوپال و غیره می باشد  تنوع انگشتر و زیور آلات زنانه اصیل و همچنین انواع ظروف اصیل در این سایت موجود می باشد .

هدف این سایت به نمایش گذاشتن و فروش بی نظیر ترین مجموعه ی فرهنگی و هنری و تاریخی انواع انگشتر ( زیباترین انگشتر های عقیق ) و سنگ است برای تمام کسانی که علاقمند به هنر و فرهنگ اصیل ایرانی هستند.

گالری انگشترهای اصیل و فاخر ایرانی شامل انواع انگشتر مردانه که حاصل هنر انگشتر سازان مجرب و کهنه کار مشهور ایرانی می باشد.

درباره مدیر مجموعه

عباس احدزاده (۴ اردیبهشت ۱۳۵۹،تهران) مدیر مجموعه پرنس جواهر ، کارشناس انواع سنگهای قیمتی و متخصص در زمینه ی جواهرات و انگشترهای فاخر و کلکسیونی است.
احدزاده از سال ۱۳۹۰ به طور جدی کار فروش و عرضه ی مجموعه ی خاص و نفیس پرنس جواهر را آغاز کرد و همزمان در سراسر کشور به منظور نشر و کشف این هنر زیبا سفرهای زیادی را آغاز کرد و نتیجه ی این سفرها گسترش و تنوع هر چه بیشتر این مجموعه بوده است به طوری که هر روزه شاهد قطعه ی جدید در مجموعه ی پرنس جواهر هستیم.
پرنس جواهر که در آغاز با ۵۰ محصول شروع به کار کرد تا امروز حدود چندین هزار سنگ و قطعه ی نفیس را به نمایش گذاشته است.
امروز عباس احدزاده مفتخر است که این مجموعه را بعنوان مجموعه ای بی نظیر و بی بدیل در اختیار تمامی مجموعه دوستان و کلکسیونر ها قرار دهد.

انواع انگشتر مردانه

انگشتر های مردانه شامل انواع انگشتر مردانه نگین دار و بی نگین می باشد .انگشتر های نگین دار نیز به چند دسته تقسیم می شود  ۱-انگشتر عقیق ۲-انگشتر فیروزه ۳- انگشتر زمرد ۴- انگشتر یاقوت ۵-انگشتر الماس ۶-انگشتر برلیان ۷-انگشتر اوپال ۸-انگشتر تانزانیت ۹-امیتیس و…

انواع مدل انگشتر عقیق

انواع مدل انگشتر عقیق شامل انگشتر عقیق سبز یمنی ، انگشتر عقیق زرد یمنی ، انگشتر عقیق سفید یمنی ، عقیق سیاه یمنی، عقیق کبود یمنی؛ انگشتر عقیق خطی کهنه ، انگشتر عقیق حکاکی  و انواع متنوع میباشد .

 

 

انواع مدل انگشتر عقیق    انواع مدل انگشتر عقیقانواع مدل انگشتر عقیقگالری پرنس جواهرانگشتر فیروزه

Visits: 1719

پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر