مشخصات کامل سنگ امیتیست
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 26/ اردیبهشت 1398
مشخصات محصول ؛
اطلاعات تکمیلی؛

مشخصات کامل سنگ امیتیست : 

آمیتیست (به انگلیسی: Amethyst)

رنگ سنگ : بنفش این سنگ بسیار زیبا در برابر نور خورشید مقداری از رنگ خود را از دست میدهد و دوباره به حالت اولیه خود برمیگزدد نکته جالب در این سنگ اینست که امیتیس در برابر گرما تغییر رنگ میدهد و به رنگهای متنوعی چون قهوه ای ، ابی ، سبز ، زرد روشن درمی اید .سنگ امیتیس یکی از انواع جواهرات است که هم طرفداران خاص خود را دارد وهم خاصیت شکنندگی دارد .

خواص سنگ آمیتیست

در این مقاله مشخصات کامل سنگ امیتیست را برای شما شرح میدهیم ؛ امیتیس سنگ ارامش است ، افزاد تند مزاج و عصبی اگر امیتیس به همراه داشته باشند خلق و خوی آنها تغییر پیدا میکند و ارام میشوند .سنگ امیتیس ارامش اور است اگر در منزل فرزند ناارامی دارید این سنگ را به او بیاویزید زیرا اضطراب و ناارامی ها را به شدت میزداید و انسان را ارام میکند ارام بخش الام و دردهاست .درد های بدنی و استخوان درد را از بین میبرد .

این سنگ برای افراد معتاد بسیار سود مند است و باعث نرک اعتیاد انها میشود معتادان به مواد مخدر ، افراد سیگاری و الکلی را میتوانید با این سنگ درمان کنید .

درمانگر انواع جوش و اگزماست امیتیس را برای درمان بیماریهای جلدی بکار ببرید .حتی میتوانید به افرادی که ناراحتی های جنسی و یا بیماری صرع دارند مورد استعمال قرار دهند .

افرادی که به بیخوابی دچار هستندو نمتوانند با ارامش بخوابند اگر گردنبند و یا انگشتری از امیتیس به خود اویزان کنند این مشکل بی خوابیشان برطرف میشود .

سنگ ماه تولد بهمن امیتیس

طریقه نگهداری و شارژ سنگ آمیتیست

سنگ امیتیس را در ماه یک بار شارژ کنید یک روز در ظرف آب قرار دهید ئ بعد از آن به مدت ۲یا سه ساعت در زیر نور خورشید قرار دهید .

تشخیص سنگ اصل از تقلبی

سنگ امیتیس را براحتی نمیتوان اصل و تقلبی بودن آنرا تشخیص داد این کار فقط به دست متخصصان انجام میشود اما در صورتی که از پلاستیک ساخته شده باشد را میتوان تشخیص داد .فقط میتوانیم به شما یک پیشنهاد کنیم برای تشخیص امیتیس حتما باید آن را از یک گوهر شناس قابل و یا گالری های فروش جواهرات خریداری نمایید .گالری پرنس جواهر * گالری انگشتر های اصیل و فاخر مردانه و زنانه ، اصیل ترین جواهرات را با شناسنامه در اختیار شما قرار میدهند و توسط بهترین جواهر شناسان کارشناسی میشود و شما میتوانید با خیالی اسوده به خرید بپردازید.

Visits: 391

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر