A-1244 انگشتر عقیق سرخ یمنی شفت العبد
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 20/ مهر 1398
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه شفت العبد بسیار خاص ، استثنایی ، با طبعی بالا با طیف البالویی و پایه فدیوم مدل عرب بی تقص
جنس سنگ ؛ عقیق سرخ البالویی سیر شفت العبد ، صد در صد طبیعی و یمنی بالاترین طبع و رنگ ممکن بسیار خاص و نادر
جنس رکاب ؛ فدیوم مدل عرب بی نقص سفارشی ساخت
سازنده ؛ استاد تهران مهردادF
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق سرخ یمنی شفت العبد

انگشتر عقیق سرخ یمنی شفت العبد با طیف رنگی ، سرخ البالویی

بالاترین طبع و رنگ ممکن ، بسیار خاص و ابدار رگه دار ، با پایه فدیوم مدل عرب ، بی نقص انگشتری فاخر ، اصیل ، خاص و کلکسیونی میباشد .

شفت العبد چیست

شفت به معنای لب است و عبد به معنای غلام ترکیب این دوکلمه شفت العبد به معنای سرخی لب غلام سیاه چرده است .

این نوع سنگ عقیق از کمیابترین نوع عقیق یمانی است بهترین نوع شفت العبد مربوط به استان الذمار است ؛ در معادن آنس  و عنس در بین هزاران نوع عقیق یک نمونه کمیاب یافت میشود که آنهم چیزی جز عقیق ناب و کمیاب شفت العبد نیست !

شفت العبد زیباترین و کمیاب ترین نوع عقیق در جهان است .انواع هندی و آفریقایی این نوع سنگ گرانبها نیز در بازار به وفور یافت میشود اما نوع یمنی آن بهترین طبع و رنگ و طیف را دارد .

مطلب مهم دیگری که باید درباره این نوع سنگ گرانبها یاداوری نماییم اینست که جزع یمانی را بعضا بجای شفت العبد میفروشند که باید حواس خریدار کاملا جمع بوده و از یک کارشناس خبره کمک بگیرد .

روش شناسایی شفت العبد

بهترین شیوه برای شناختن گوهر شفت العبد ، گرفتن این نوع عقیق در نور و بازتاب حاصل از آن سبب میشود این سنگ را از تمامی سنگها تشخیص دهیم . شفت العبد در برابر نور همانطور که در تصویر مشخص است نور سرخ رنگی از خود تلالو و بازتاب میکند این بهترین شیوه شناختن سنگ عقیق شفت العبد از انواع دیگر عقیق است .

تفاوت عقیق جزع یمانی و شفت العبد

شفت العبد در زیر نور سرخ است هرچه نور بیشتر باشد سرخی آن واضح تر است اما در مورد عقیق جزع یمانی باید بگوییم که بازتاب نور در این نوع عقیق قهوه ای و یا زرد است .

هنگام خرید یا با خود کارشناس به همراه داشته باشید و یا از فروشنده ای مورد اعتماد خریداری نمایید.

پرنس جواهر فروشگاه جواهرات ناب و اصیل است با اعتماد خرید نمایید.

خواص انگشتر شفت العبد

انگشتر عقیق شفت العبد از نظر وزن در تلورانس وزن مخصوص به سنگهای عقیق جای میگیرد. این سنگ ( انگشتر عقیق سرخ یمنی شفت العبد) در زیر نور چنان تلالو و طیف رنگ دارد که تمام عقیق ها را از نظر زیبایی کنار زده است گرانی این نوع عقیق بخاطر کمیابی و طیف خالص رنگ است.از پیامبر اکرم نیز روایت شده است که این نوع سنگ را مورد استفاده قرار دهند .

خواص شفت العبد

الف ) جلوگیری از چشم زخم

ب)دورکردن امواح منفی

ج) نیروی جوان کنندگی

سنگ ماه تولد ( شفت العبد )

این نگین و سنگ  سخت بسیار زیبا برای تمام ماههای تولد مفید است اما روایت است که برای متولدین ماه مهر ، شهریور ،مرداد ، بهمن ، دی میتوانند از آثار جادویی این سنگ گرانبها بیشترین استفاده را ببرند.

 

انگشتر عقیق سرخ یمنی  کهنه (لبهای سرخ غلام )با دستان هنرمند استاد مهرداد f رکاب ساز معروف ایرانی رکاب گذاری شده است رکاب این نوع  انگشتر  از فدیوم مدل عرب بی نقص است و به صورت سفارشی ساخت است .انگشتر های پرنس جواهر همگی دارای رکابهای سفارشی ساخت هستند که توسط بهترین اساتید انگشتر سازی تولید شده اند.

 

 

 

Visits: 3053

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر