A-684 انگشتر عقیق زرد یمنی تراشدار سبطی
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 3/ آبان 1395
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقيق زرد يمني كهنه تراشدار سبطي زير و بقل تراش با پايه فديوم مدل شياري دقيق و منظم
جنس سنگ ؛ عقيق زرد نباتي بسيار كهنه با تراش سبطي بكر و بي نظير بسيار خاص و كلكسيوني مي باشد.
جنس رکاب ؛ فديوم مدل شياري دقيق و منظم سفارشي ساخت مي باشد.
سازنده ؛ استاد تهران رسول f
سایز ؛ 62
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛
  • انگشتر عقیق زرد یمنی

انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه تراشدار سبطی زیرو بقل تراش با پایه فدیوم مدل شیاری دقیق و منظم انگشتری فاخر اصیل کلکسیونی می باشد.

در روایات به استفاده از سنگ عقیق به ویژه عقیق یمنی بسیار سفارش شده است. روزی جبرئیل بر پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) نازل شد و گفت:
«یا محمد ربّی یقرؤک السّلام و یقول لک : البس خاتمک بیمینک و اجعل فصّه عقیقاً و قل لابن عمّک یلبس خاتمه بیمینه و یجعل فصّه عقیقاً…

ای محمد! پروردگارم به تو سلام می رساند و می فرماید: انگشترت را در دست راست کن و نگین آن را عقیق قرار بده و به پسر عمویت (علی (علیه السلام)) نیز بگو انگشترش را در دست راست کند و نگین آن را عقیق قرار دهد».
سپس علی (علیه السلام) عرض کرد: ای رسول خدا! عقیق چیست؟ فرمود: «کوهی است در یمن».

  • اولین سنگ ولایت مدار

حضرت رضا (علیه السلام) در ضمن حدیثی در فضیلت روز غدیر فرمود: «و فی یوم الغدیر عرض الله الولایه علی اهل السّموات السبع… ثمّ عرضها علی الجبال فأوّل جبلٍ أقرّ بذلک ثلاثه جبال: جبل العقیق و جبل الفیروزج و جبل الیاقوت؛ (۷) در روز غدیر، خداوند ولایت (علی (علیه السلام)) را بر آسمان های هفت گانه و سپس بر کوه ها عرضه داشت. اولین کوه هایی که به ولایت اقرار کردند، سه کوه بود: کوه عقیق، کوه فیروزه و کوه یاقوت».

 

  • خواص ماورایی سنگ عقیق زرد :

 

سنگ عقیق یا سنگ “عزّت نفس” برای تقویت حس احترام به نفس و احترام قائل شدن برای خویشتن بکار می رود. عقیق، عشق و علاقه را میان والدین و فرزندان تقویت کرده و باعث دور شدن احساسات منفی همچون حسادت، ترس و خشم می شود.

Visits: 91

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر