A-1289 انگشتر عقیق زرد یمنی شبکه پولکی
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 12/ دی 1398
مشخصات محصول ؛
نام کالا ؛ انگشتر عقيق زرد يمني كهنه طوق دار ابدار با طبع و رنگي خاص و منحصربفرد و پايه فديوم مدل تمام شبكه پولكي دقيق و منظم و بي نقص
جنس سنگ ؛ عقيق زرد يمني كهنه ابدار طوق دار بالاترين طبع و رنگ
جنس رکاب ؛ فدبوم مدل تمام شبكه پولكي دقيق و منظم و بي نقص
سازنده ؛ دست ساز
سایز ؛ 61
قیمت ؛ توافقی
اطلاعات تکمیلی؛

انگشتر عقیق زرد یمنی شبکه پولکی

انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه بینهایت ابدار با طبع و رنگی بینظیر و پایه فدیوم مدل تمام شبکه پولکی انگشتری فاخر اصیل خاص و کلکسیونی میباشد.

 

مشخصات انگشتر عقیق

انگشتر عقیق زرد یمنی کهنه باطوق زیبا و ابدار همچون خورشیدی درخشان که برروی پایه ای از فدیوم که اثر دستان هنرمند رکاب سازان کشور است زیبایی اش را دوچندان کزرده است .

نگهداری از انگشتر عقیق

انگشتر عقیق بر عکس فیروزه که باید به طور مرتب از آن مراقبت بعمل اورید نیست .عقیق با درجه سختی بالایی که دارد ( درجه سختی ۳ )یکی از محکمترین سنگهاست بطوری که به راحتی نمیشکند و براحتی نمیمیرد، اما نگهداری از سنگ عقیق عمر آن را بیشتر میکند و هنگام فروش از ارزش عقیق نمیکاهد .

نحوه تشخیص عقیق اصل از تقلبی

نحوه تشخیص عقیق اصل از تقلبی بسیار اسان است اگر دقت کافی داشته باشید متوانید اصیل بودن آنرا تشخیص دهید البته پیشنهاد گردوه پرنس جواهر اینست که عقیق را از فروشنده با تجربه که از اصالت انگشتر های ایشان اطمینان دارید خریداری نمایید.

عقیق بسیار محکم است و شما میتوانید از سلامت و اصیل بودن سنگ خود اطمینان حاصل کنید براحتی نمیشکند .

داخل عقیق رگه هایی که گاه به شکل حفره است وجود دارد این نشانه سلامت واصیل بودن عقیق است .

برای نگهداری از عقیق ( انگشتر عقیق زرد یمنی شبکه پولکی )سعی کنید هنگام شستشو از آب داغ استفاده نکنید

مواد شوینده به عقیق به مرور زمان اسیب میزند

عقیق را هر هفته یک بار به مدت دوساعت  در آب جاری و بعد به مدت سه دقیقه زیر نور خورشید بامدادی که به طور مستقیم میتابد قرار دهید .به این ترتیب انگشتر عقیق شما از انرژی های منفی پاک و دوباره شارژ میشود .

پاک کردن پایه انگشتر

برای تمیز کردن انگشتر عقیق زرد پایه شبکه پولکی ، یک مسواک نرم برداشته و به ارامی روی سطح رکاب بکشید و یا یا استفاده از خاک اره آنرا جلا دهید اما پیشنهاد میکنیم از یک جواهرساز برای پاکسازی و جلا دادن انگشتر عقیق استفاده کنید .

 

 

Visits: 63

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر