انچه درباره الماس باید بدانید
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 28/ اردیبهشت 1398
مشخصات محصول ؛
اطلاعات تکمیلی؛

انچه درباره الماس باید بدانید

 

الماسها سخت ترین نوع کربن هستند مساله بسیار جالب  انچه درباره الماس باید بدانید این است که گرافیت ضعیفترین و الماس قویترین نوع کربن است .

با خواندن این مقاله آشنایی کامل با الماس پیدا خواهید کرد .adamas نام یونانی الماس است به معنی مقاوم و استوار .تولید الماس در سخت ترین حالت صورت می گیرد در اعماق بالای ۱۴۰کیلومتر در اعماق زمین با دمای بسیار بالا صورت می گیرد . اما الماسها چگونه استخراج می شوند ؟

الماسها با فوران آتشفشان از آنجا بیرون می آیند .یکی از دلایل محبوبیت الماس چیست ؟ این سوالی است که خیلی از مردم جواب آنرا نمی دانند درجه سختی الماس بسیار زیاد است اما یکی از دلایل دیگر فوق درخشان بودن آن است .تراش الماس بسیار زیباست و سبب درخشان تر شدن الماس است .

انواع الماس

ایا الماس فقط بی رنگ و سفید است ؟ باید در جواب بگوییم خیر الماس به رنگهای متنوعی وجود دارد .قهوه ای ، صورتی ، قرمز ، ابی ، نارنجی و…

اما در بین الماسها رنگ قرمز الماس گران بها ترین نوع الماس است .

معادن الماس

بزرگترین معدن الماس در افریقای جنوبی است که می توانیم با جرات بگوییم بیش از ۹۷درصد الماس جهان مربوط به قاره سیاه است .اما کشور های روسیه ، کنگو ، برزیل ، هند ، کانادا نیز بی بهره نیستند .

برلیان چیست ؟

برلیان الماس تراش خورده است لطفا آنرا از الماس جدا ندانید.به نوعی از تراش سویسی برلیان میگویند بنابراین الماس با تراشهای منظم نور را بیشتر منعکس می کنند و در چشم زیباتر و با جلاتر جلوه پیدا می کنند

نحوه نگهداری و مراقبت از الماس

از الماس نیز مانند دیگر جواهرات و سنگهای گرانبها باید مراقبت کرد .

اگر الماس شما کدر شده است آنرا با آب و صابون و یک پارچه نرم به آرامی تمیز کنید الماس دربرابر حرارت مقاوم است اما قسمت های تراش خورده الماس دربرابر گرما باید مراقبت کرد .یکی از مطالبی که باید بدانید اینست که الماس را از سایر جواهرات باید دور نگه داشت بهتر است در یک جای مخصوص به دور از جواهرات دیگر بپیچید .

خواص الماس 

*انرژیهای درونی خود را با الماس تقویت کنید

*استواری با الماس ، از بین برنده بی ثباتی در آقایان

*افزایش نشاط و شادابی

*اگر به بیماری سنگ کلیه و مثانه دچار هستید سفارش می کنیم حتما از الماس استفاده کنید

*تقویت کننده مثانه و کلیه

*دستگاه گوارش ، کبد ، مری ، روده همه و همه با الماس تقویت می شوند

* حمل آسان و نگهداری جنین در بدن را با الماس تجربه کنید

Visits: 238

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر