فرق مالاکیت و سنگ مرمر
ارسال شده توسط: رضا علیزاده | تاریخ: 11/ خرداد 1398
مشخصات محصول ؛
اطلاعات تکمیلی؛

فرق مالاکیت و سنگ مرمر

در این مقاله سعی بر آن شده است که در باره فرق مالاکیت و سنگ مرمر برای علاقمندان به انگشتر و سنگهای قیمتی مطالبی بیاوریم .از همان ابتدا باید بگوییم مالاکیت با سنگ مرمر فرق  دارد لطفا اشتباه نکنید…

مشخصات مالاکیتها

باید بگوییم هر سنگی که در طبیعت یافتیم به رنگ سبز بود نه زمزد است و نه مرمر و نه مالاکیت باید با دقت به انها و خواندن جزییات سنگ دقت کنیم تا متوجه بشوید چه سنگی است کربنات مس در طبیعت به رنگ سبز وجود دارد البته با دقت تر و دقیق تر بگوییم طیفی از ابی تا سبز به این ماده مالاکیت میگویند در مقایسه با زمرد و مرمر مقاومت کمتری دارد اما میتواند به عنوان سنگ تزیینی و نگین روی انگشتر قرار گیرد .

سابقه مالاکیت

سابقه ای طولانی در مصر باستان دارد در مصر باستان بت ها و مجسمه هایی از جنس مالاکیت ساخته می شد و به عنوان خدای خود می پرستیدند دانشمندان  از این سنگ به عنوان سنگ دانش یاد می کردند و انرا به عنوان الهه می پرستیدند .

 

خواص مالاکیت و سنگ مرمر

مالاکیت تنظیم کننده تعادل است این سنگ بر ذهن اثری مثبت میگذارد و هوش را زیاد میکند اختلالات روانی را کاهش میدهد و برای کسانی که همیشه استرس دارند مفید است .به افرادی که سرگیجه دارند پیشنهاد مبکنم از مالاکیت استفاده کنند .درمانگر استخوان درد است . برای دستگاه گوارش سودمند است و طحال را بهیود میبخشد .کاهنده فشار خون است وبرای ورم مفاصل مفید است .

مالاکیت سنگ تولد چه ماههایی است ؟

متولدین ماههای اردیهشت ، مرداد ، ابان ، اذر ، بهمن از سنگ مالاکیت بعنوان سنگ تولدشان بهرمند شوند .

 

 

Visits: 297

سفارش و خرید محصول ؛
پیشنهادی های ویژه
پرنس جواهر